دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تیم دانشجویی واحد علوم و تحقیقات موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات بتن ایران شد

تیم دانشجویی واحد علوم و تحقیقات موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات بتن ایران شد
تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در بیست و دومین دوره از مسابقات بتن ایران موفق به کسب رتبه‌های اول و سوم شد.
کد خبر : 937336

به گزارش خبرگزاری آنا، بیست و دومین دوره از مسابقات بتن ایران طی دو مرحله در روز‌های ۱۶ شهریور و ۵ مهر در کارخانه بتن آماده سنگ‌شکن غرب و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس برگزار شد. در این دوره از مسابقات ۳۸ تیم از دانشگاه‌های سراسر ایران در چهار گرایش به رقابت پرداختند.

تیم دانشجویی واحد علوم و تحقیقات وابسته به دانشکده عمران، معماری و هنر این واحد دانشگاهی برای اولین بار موفق به کسب رتبه اول در گرایش «طراحی و اجرای تیر خمشی بتنی مسلح» و رتبه سوم در گرایش «طراحی نرم افزار تحلیل دیوار حائل طره‌ای خود ایستا» در این دوره از مسابقات شد.

لازم به ذکر است، تیم واحد علوم و تحقیقات در گرایش «طراحی تیر خمشی بتنی مسلح» متشکل از محراب ابرقوئی کهکی، محمد بهادرخانی، اشکان پیشدادی، علی شاهقلی از دانشجویان کارشناسی مهندسی عمران، به سرپرستی دکتر یاسمن دهقان بنادکی، در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

همچنین اعضای تیم واحد علوم و تحقیقات گرایش «طراحی نرم افزار دیوار حائل طره‌ای خود ایستا» متشکل از یاسمن دهقان بنادکی دستیار آموزشی دانشکده عمران، معماری و هنر، محراب ابرقوئی کهکی و محمد بهادرخانی از دانشجویان کارشناسی مهندسی عمران، به سرپرستی دکتر نوید گنجیان در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

لازم به ذکر است، این تیم دانشجویی با حمایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات در این دوره از مسابقات، خوش درخشیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب