دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده:

بانوان فعال در بخش‌های مختلف سازمان مرکزی مورد توجه قرار گیرند

بانوان فعال در بخش‌های مختلف سازمان مرکزی مورد توجه قرار گیرند
جلسه با نمایندگان ارکان ستادی دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده با حضور دکتر قاسمی برگزار شد.
کد خبر : 937302

به گزارش خبرگزاری آنا، جلسه با نمایندگان ارکان ستادی دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده صبح امروز با حضور «عاصمه قاسمی» مشاور ریاست دانشگاه در امور زنان و خانواده، در سازمان مرکزی برگزار شد.

قاسمی در ابتدای این نشست، با بیان اینکه امروز اولین جلسه دفتر امور زنان و خانواده با نمایندگان حوزه‌های مختلف سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: طی دو سالی که این دفتر فعال شده و آغاز به کار کرده، طرح‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی برای سه گروه مخاطب شامل بانوان کارمند، دانشجو و استاد دانشگاه آزاد اسلامی پیاده کرده است.

وی ادامه داد: اقدامات مربوط به هرکدام از این مخاطبان به فراخور شرایط و موقعیت آنها، متفاوت بوده است. درمورد بانوان کارمند اقداماتی درخصوص ورود آنها به حوزه‌های سیاست‌گذاری، تسهیل‌گری و...، درمورد بانوان دانشجو اقداماتی درخصوص حمایت از تحصیل آنها، کمک به فعالیت آنها در حوزه آموزشی، رفاهی و... و در مورد بانوان استاد اقداماتی درخصوص تسهیل‌گری، دانش افزایی و... صورت گرفته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی این است که چنان که بانوان واحد‌های مختلف را می‌بینیم و برای آنها طرح و برنامه داریم، بانوان فعال در بخش‌های مختلف سازمان مرکزی نیز مورد توجه قرار گیرند؛ اگرچه سیاست‌های اعمال‌شده معمولاً همگانی بوده است.

قاسمی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان ستادی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: تصمیم داریم از تمامی بخش‌های سازمان مرکزی نماینده‌ای داشته باشیم تا بتوانیم تعامل مثمر ثمر با بانوان برقرار کنیم. اعتقاد داریم که اگر در دانشگاه آزاد اسلامی شبکه‌ای از بانوان تشکیل داده ایم، حتماً باید بخشی از آن را به بانوان سازمان مرکزی اختصاص دهیم.

مشاور ریاست دانشگاه در امور زنان و خانواده ادامه داد: در این زمینه باید بین دفتر امور زنان و خانواده و تک تک بانوان شاغل در سازمان مرکزی، کار دوطرفه صورت گیرد. بانوان می‌توانند حتی به فعالیت‌هایی که در حوزه زنان انجام می‌شود، جهت دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش داریم اقدامات لازم برای برگزاری ماهانه جلسه با نمایندگان ارکان ستادی دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده را در دستورکار قرار دهیم.

در ادامه این نشست، نمایندگان معاونت ها، مراکز و ادارات کل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب