دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1403 - 11:26
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

مهاجرانی: هیچ کسی حق ندارد به پاره تن ما نگاه چپ بکند/ بدون اطلاع مردم بنزین را گران نمی‌کنیم

مهاجرانی: هیچ کسی حق ندارد به پاره تن ما نگاه چپ بکند  بدون اطلاع مردم بنزین را گران نمی‌کنیم
سخنگوی دولت با بیان اینکه هیچ کسی حق ندارد به پاره تن ایران (جزایر سه‌گانه) نگاه چپ بکند و مطلقاً این موضوع پذیرفته نیست، افزود: اگر موضوع افزایش قیمت به نتیجه برسد، این مسئله را با مردم طرح می‌کنیم و بدون هماهنگی با مردم کاری انجام نخواهد گرفت.
کد خبر : 937289

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: جهت‌گیری بودجه در راستای حمایت از ثبات بازار‌های پولی و مالی است.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و توجه به عدالت و انجام اصلاحات ساختاری در بودجه دیده شده است، گفت: ارتباط برنامه هفتم توسعه با احکام بودجه‌ای جز نکات مهمی هست که تقدیم مجلس شده و امیدوار هستیم که در سه شنبه آینده ما شاهد تصویب کلیات بودجه توسط مجلس باشیم.

سخنگوی دولت اضافه کرد: موضوع حاکمیت مطلق ایران بر سه جزیره ابوموسی تنب کوچک و تنب بزرگ مورد تاکید است. هیچ کسی حق ندارد به پاره تن ایران نگاه چپ بکند؛ مطلقا این موضوع پذیرفته نیست.

مهاجرانی تأکید کرد: این سه جزیره همیشه مال ایران بوده و اسناد تاریخی دارد و این موضوع را ثابت می‌کند. برخی کشور‌ها دست از شیطنت‌های رسانه‌ای بردارند، چون این چیزی بیشتر از یک بازی رسانه‌ای نیست و این موضوع مورد تاکید همه اعضای هیئت دولت قرار گرفته است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره گرانی بنزین نیز گفت: بار‌ها تأکید شده که مردم درباره افزایش قیمت بنزین غافلگیر نخواهد شد و اگر موضوع افزایش قیمت به نتیجه برسد، این مسئله را با مردم طرح می‌کنیم و بدون هماهنگی با مردم کاری انجام نخواهد گرفت.

سخنگوی دولت افزود: همه تلاش‌ها هم بر این هست که علی رغم وجود فشار‌هایی که بر دولت وجود دارد کمترین فشار بر مردم تحمیل بشود.

مهاجرانی درباره کنترل نرخ تورم نیز بیان کرد: بانک مرکزی به شدت درحال تلاش برای به حداکثر رساندن ثبات در بازار ارز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب