دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1403 - 11:28

حضور ۴۰ درصد دانش‌آموزان مدارس سما در المپیاد ورزشی

حضور ۴۰ درصد دانش‌آموزان مدارس سما در المپیاد ورزشی
معاون امور مدارس سما استان همدان گفت: فعالیت‌های ورزشی که در قالب المپیاد ورزشی مدارس سما صورت می‌گیرد بیش از ۴۰ درصد دانش‌آموزان را شامل می‌شود.
کد خبر : 937286

به گزارش خبرنگار آنا، مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی مدارس سما استان همدان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد.

حمیدرضا مظاهری معاون امور مدارس سما استان همدان در این مراسم با تشریح اهداف این المپیاد اظهار کرد: المپیاد‌های درون مدرسه‌ای در استان همدان امسال با شعار تهذیب، تحصیل و ورزش آغاز خواهد شد و همه مدارس در همه مقاطع ملزم به شرکت در این دوره‌ها هستند.

وی افزود: فعالیت‌های ورزشی که در قالب المپیاد صورت می‌گیرد بیش از ۴۰ درصد دانش‌آموزان را شامل می‌شود و در این راستا و به‌منظور القای پیام فرهنگی و تقویت باورها، ترتیبی اتخاذشده تا بازی‌های بومی-محلی، بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

معاون امور مدارس سما استان همدان گفت: بر این باوریم که ورزش پیام‌آور ارزش بوده و نسل آینده‌ساز باید برخوردار از سلامت دوگانه جسمانی و روانی مهیای نقش‌آفرینی‌های فردا‌های روشن شود. بدیهی است سنگ بنای تحقق این امر مهم در جایی دیگر غیر از مدرسه استوار نخواهد شد.

مظاهری ابراز امیدواری کرد که المپیاد ورزشی فقط افتتاحیه نباشد و برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری مسابقات در رشته‌های ثبت‌نام شده در مدرسه توسط معلمان تربیت‌بدنی با همکاری مدیریت مدرسه انجام پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب