دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1403 - 10:12

اجرای بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دانشگاه آزاد بوشهر

اجرای بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دانشگاه آزاد بوشهر
مدیر دانشجویی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر از اجرای بیش از ۲۰ برنامه متنوع و مفرح فرهنگی ورزشی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 937241

علی برزگر مدیر دانشجویی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از اجرای بیش از ۲۰ برنامه متنوع و مفرح فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی ویژه دانشجویان، کارکنان و استادان در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش، توسعه ورزش همگانی است، ورزش علاوه بر اینکه عاملی برای سلامت جسم خواهد بود بر روح و روان افراد نیز اثرگذار بوده و به‌عنوان فعالیت تربیتی سازنده، در بهبود سلامت اجتماعی نیز تأثیر فراوان دارد.

وی با اشاره به برگزاری اکثر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در خارج محیط دانشگاه و در فضا‌های عمومی، افزود: این اقدام با هدف جلب توجه عمومی آحاد جامعه به اهمیت و اثرات کاربردی ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، پی‌ریزی شد.

مدیر دانشجویی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با برشمردن برنامه‌های اجراشده درباره برنامه‌های شاخص توضیح داد: برگزاری مسابقه دارت، پرتاب آزاد بسکتبال، آنالیز بدن (BMI)، پنالتی گل‌کوچک، پیاده‌روی همگانی در سواحل نیلگون خلیج‌فارس، کوهنوردی در ارتفاعات استان به‌صورت جداگانه و اشتراکی برای دانشجویان، استادان و کارکنان در دو بخش خواهران و برادران از اهم این برنامه‌ها بود.

برزگر با بیان اینکه، توجه به ورزش و تحرک در خوابگاه‌های دانشجویی نیز در برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی، مدنظر قرار داشت، مطرح کرد: دانشجویان خوابگاه دانشجویی نیز در این مناسبت، بی‌بهره برنامه‌های ورزشی نبودند و بازی‌هایی همانند دارت، گل یا پوچ، آمادگی جسمانی با حضور استادان رشته تربیت‌بدنی در خوابگاه دانشگاه اجرایی شد.

وی با تأکید بر اینکه توجه به مسائل فرهنگی نیز در قالب برگزاری این برنامه‌های ورزشی مورد توجه بوده، بیان کرد: اجرای این برنامه‌های ورزشی همراه با برگزاری زیارت عاشورا، سخنرانی درباره مسائل روز کشور و جهان، صحبت‌های گفتگویی و نیز اهدا جوایز ورزشی به نفرات برتر صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب