دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1403 - 17:27
با حضور مسئولان کشوری و لشکری؛

مراسم بزرگداشت شهید نیلفروشان/ حضور سردار قاآنی آب سردی بر پیکره رسانه‌های اجیرشده صهیونیستی +فیلم

مراسم بزرگداشت شهید نیلفروشان  حضور سردار قاآنی آب سردی بر پیکره رسانه‌های اجیرشده صهیونیستی +فیلم
مراسم بزرگداشت سرلشکر شهید نیلفروشان مستشار ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش با حضور اقشاری از مردم و مسئولین لشکری و کشوری در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه تهران بزرگ آغاز شد.
کد خبر : 937204

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،  مراسم بزرگداشت سرلشکر شهید نیلفروشان مستشار ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایق پیش با حضور اقشاری از مردم و مسئولین لشکری و کشوری در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه تهران بزرگ در حال برگزاری است.

در این مراسم سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله به سخنرانی پرداخت و اظهارکرد: شهید نیلفروشان از سن نوجوانی تا شهادت در جبهه‌های جنگ حضور داشت.

سردار فدوی: در صورت اقدام رژیم صهیونیستی علیه ایران اقدامی بزرگتر از وعده صادق ۲ انجام می‌دهیم

سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه این مراسم با بیان اینکه جبهه مقاومت در آینده بروز بیشتری خواهد داشت، اظهارکرد: قوتی درونی در شهادت وجود دارد که مضاعف بر قوت قبلی است.

وی افزود: اگر قبلا حزب الله ۵۰ موشک میزد الان ۱۵۰ تا ۲۰۰ موشک میزند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه در هر صورت اقدام صهیونیست‌ها خیلی مهم نیست، ادامه داد: سران صهیونیست اشتباه استراتژیکی کردند که جنایات خودشان را از منطقه کوچکی آغاز کردند.

سردار فدوی همچنین گفت: اقدام وعده صادق ۲ در پی خباثت‌های رژیم انجام گرفت. اگر صهیونیست‌ها اقدام انجام دهد ما کاری بزرگتر از وعده صادق ۲ صورت خواهیم داد.

حضور سردار قاآنی و تودهنی به رسانه‌های اجیرشده رژیم صهیونیستی

به گزارش آنا، از نکات جالب توجه در این مراسم، حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده کل نیروی قدس سپاه بود که رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در هفته گذشته و هفته جاری مدعی حضور سردار قاآنی در لبنان و همچنین هدف قراردادن وی توسط نیروهای اشغالگر این رژیم و در نتیجه زخمی شدن وی شده بودند.

مراسم بزرگداشت شهید نیلفروشان در حال برگزاری است

 

 

عارف: درباره جزایر سه‌گانه ایران به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم

بنابراین گزارش، محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تجربه ۱۴ قرن گذشته نشان داده شهادت فرماندهان مقاومت باعث رشد و تعالی نهضت شده و جایگزین های آنها چهره‌های قوی و مصمم‌تر خواهند بود.

وی همچنین درباره بیانیه شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا درباره جزایر سه گانه ایرانی هم گفت: همه می دانند که این جزایر متعلق به ایران است و ما درباره این جزایر به هیچ وجه کوتاه نمی آییم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب