دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1403 - 15:33
در نشست سفرای کشور‌های اسلامی مقیم تهران با نمایندگان مجلس؛

قالیباف: جمهوری اسلامی با خون سرداران و سربازان خود در کنار جبهه مقاومت ایستاده است

قالیباف: جمهوری اسلامی با خون سرداران و سربازان خود در کنار جبهه مقاومت ایستاده است
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی میدان دیپلماسی را نیز برای تنگ کردن عرصه برای صهیونیست‌ها فعالانه به کار گرفته است، افزود: جمهوری اسلامی با خون سرداران و سربازان خود در کنار جبهه مقاومت ایستاده است.
کد خبر : 937186

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه) در نشست سفرای کشور‌های اسلامی مقیم تهران با نمایندگان مجلس اظهارکرد: امروز دیگر فرصتی برای مماشات، بی‌تفاوتی یا محاسبات طولانی مدت نیست. وظیفه همه کشور‌های اسلامی و تک تک افراد این است که حامی مظلومان مقاوم و مبارزان جبهه مقاومت باشند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی میدان دیپلماسی را نیز برای تنگ کردن عرصه برای صهیونیست‌ها فعالانه به کار گرفته است، افزود: جمهوری اسلامی با خون سرداران و سربازان خود در کنار جبهه مقاومت ایستاده است. اشغالگران نشان دادند زبان گفت‌وگو را نمی‌فهمند ضمن اینکه سکوت و بی تفاوتی خوی وحشی‌گری آنها را بیدار می‌کند.  

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی وحدت و وفاق کشور‌های اسلامی تامین کننده امنیت و ضامن صلح و ثبات منطقه است.  

قالیباف ادامه داد: ما نیازمند اعمال تحریم‌های اقتصادی و قطع شریان‌های حیاتی رژیم غاصب هستیم.  رژیم منحوس امروز  گرفتار اعتراضات داخلی و مشکلات امنیتی خارجیست و وجود نامشروعش در خطر اضمحلال است.

وی گفت: مسلمانان و کشور‌های اسلامی در این شرایط وظیفه خطیری دارند. نباید به این رژیم اجازه داد که از امکانات کشور‌های اسلامی برای جنایت علیه برادران و خواهران مسلمان بهره بگیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فشار سیاسی کشور‌های اسلامی باید منعطف و توقف ماشین کشتار صهیونیست‌ها شود، اضافه کرد: کشور‌های اسلامی باید به صورت هماهنگ از فضای مناسب بین‌المللی برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بهره بگیرند و آتش بس را بر آنها تحمیل کنند.

قالیباف با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین جنایات صهیونیست‌ها در لبنان و غزه تأکید کرد: مطبوعات و رسانه‌ها باید ابعاد مختلف این جنایات رژیم را برای مخاطبان خود تشریح کنند. خواص روشنفکران و همه اقشار ما باید آگاهانه  در مسیر مبارزه با جنایتکاران روشنگری کنند.

وی گفت: ما بیش از هر چیز بر وحدت و اتحاد مسلمین تکیه داریم. اتحاد ما دشمنان اسلام را در موضع ضعف قرار می‌دهد. صدای واحد ما را در حمایت از مردم فلسطین و غزه و لبنان دشمن‌شکن است؛ اما چند دستگی ما خواست دشمن است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران در راه حمایت از اتحاد امت اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نمی‌کند، افزود: معتقدم با وحدت ما کشور‌های اسلامی دشمنان اسلام منزوی شده و رو به نابودی خواهند گذاشت. به فضل خداوند رحمان شاهد نجات امت مصطفی از شر غده سرطانی منطقه رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب