دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1403 - 11:53

سرپرستان 4 سرای نوآوری دانشگاه آزاد منصوب شدند

سرپرستان 4 سرای نوآوری دانشگاه آزاد منصوب شدند
کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با انتصاب سرپرستان پیشنهادی سرا‌های نوآوری «نوسازی تجهیزات»، «سلامت کار»، «زیست فناوری» و «تکنولوژی نساجی» موافقت کرد.
کد خبر : 937123

به گزارش خبرنگار آنا، چهاردهمین جلسه کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور قباد بهزادی‌پور مدیرکل سرا‌های نوآوری و اعضای کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی سرا‌های نوآوری در سالن جلسات معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه به بررسی رزومه سرپرستان پیشنهادی سرا‌های نوآوری و ارزیابی و اعلام نظر درباره شاخص‌های ارزیابی سرا‌های نوآوری در سال ۱۴۰۳ پرداخته شد.

در ابتدای این جلسه برنامه عملیاتی و سوابق پژوهشی و فناوری رؤسای پیشنهادی سرا‌های نوآوری «نوسازی تجهیزات» دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، «فناوری‌های نوین در شیلات و علوم دریایی» واحد آبادان، «صنایع فلزی و معدنی» واحد زنجان، «سلامت کار» واحد اراک، «زیست فناوری» واحد ایلام و «تکنولوژی نساجی» واحد اراک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرپرستان 4 سرای نوآوری دانشگاه آزاد منصوب شدند

در چهاردهمین جلسه کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با سرپرستان پیشنهادی سرا‌های نوآوری «نوسازی تجهیزات به سرپرستی محمدهادی کابلی»، «سلامت کار به سرپرستی معصومه هاشمی»، «زیست فناوری به سرپرستی محمد توحیدی» و «تکنولوژی نساجی به سرپرستی محمدرضا بصیری» موافقت شد.

بررسی و ارزیابی شاخص‌های عملکرد سرا‌های نوآوری در سال ۱۴۰۳ دستور کار بعدی این جلسه بود و مقرر شد هر یک از اعضا، نظرات خود را به مدیر سرا‌های نوآوری دانشگاه برای جمع‌بندی و اطلاع‌رسانی اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب