دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان نوسازی مدارس خبر داد؛

تکمیل و تحویل 34 مدرسه به همت بنیاد‌ قلم‌چی تا نیمه اول آذر امسال

تکمیل و تحویل 34 مدرسه به همت بنیاد‌ قلم‌چی تا نیمه اول آذر امسال
تفاهم‌نامه مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در ساخت ۳۴ مدرسه استان کهگیلویه و بویر‌احمد امضا شد.
کد خبر : 937102

به گزارش خبرگزاری آنا، ‌تفاهم‌نامه مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی به‌منظور ساخت و تکمیل ۱۰۴ کلاس درس در قالب ۳۴ مدرسه در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد به امضا رسید.

حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در حاشیه نشست امضای این تفاهم‌نامه ضمن قدردانی از توجه ویژه خیرین مدرسه‌ساز به مسائل نظام آموزش و پرورش، اظهار داشت: بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی هر کجا مساله‌ای باشد چه در بعد زیر‌ساخت‌ها و چه موضوعات آموزشی ورود می‌کند و همواره کمک کار نهضت مدرسه‌سازی است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر اهتمام خاص نظام جمهوری اسلامی به موضوع عدالت و بخصوص عدالت آموزشی، افزود: خوشبختانه شخص رئیس محترم جمهور نیز به موضوع مدرسه‌سازی توجه و نگاه ویژه‌ای دارد و این امر می‌تواند در حل مسائل این حوزه بسیار راهگشا باشد.

وی با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز با تجارب خود پیشرو و به قولی جلوتر از ما هستند و خوشحالیم که تعدادی از مدارس موضوع این تفاهم‌نامه طرح‌های ساماندهی و جایگزینی مدارس سنگی است که انشالله به‌زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

خان‌محمدی با بیان اینکه خیرین الگوی ما هستند، گفت: هر جا هر مساله‌ای که با کمک و همراهی خیرین برنامه‌ریزی شده حتما به هدف می‌رسد، چون کلام و اقدام خیرین خالصانه و برآمده از دل و ضمیر پاک آنهاست؛ آقای قلم‌چی در این حوزه سرآمد هستند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به موضوع تفاهم‌نامه گفت: بسیاری از این مدارس در دل کوهستان زاگرس و مناطق صعب‌العبور واقع هستند که همین باعث می‌شود کار کمی به کندی پیش رود، اما با این حال این طرح‌ها به خوبی پیش رفته و طی کمتر از دو ماه آینده آماده می‌شوند.

‌طی این تفاهم ۳۴ مدرسه مشتمل بر ۱۰۴ کلاس درس با زیربنایی در حدود ۴۰۰۰ مترمربع با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در مناطق مختلف استان کهگیلیویه و بویر‌احمد ساخته و تکمیل خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها که همگی مراحل پایانی ساخت را طی می‌کنند تا نیمه اول آذر امسال به اتمام برسد و تحویل دانش‌آموزان شود.

در نشست امضای این تفاهم‌نامه که در محل دفتر ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد، کاظم قلم‌چی مدیرعامل بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی، محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، ابواالفضل هندویان خیر ملی و جمعی از مسئولان و خیران استان کهگیلیویه و بویراحمد نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب