دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1403 - 10:54

دانشگاه آزاد گرگان همایش ملی اسوه حسنه را برگزار می‌کند/ ارسال اثر تا ۲ بهمن

دانشگاه آزاد گرگان همایش ملی اسوه حسنه را برگزار می‌کند  ارسال اثر تا ۲ بهمن
دبیر تخصصی دومین همایش ملی اسوه حسنه از آمادگی دانشگاه آزاد گرگان برای برگزاری این همایش با موضوع امید؛ پیشران پیشرفت و تمدن نوین اسلامی، فرصت‌ها، چالش‌ها و راهبرد‌ها خبر داد.
کد خبر : 937084

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی دبیر تخصصی دومین همایش ملی اسوه حسنه با موضوع امید؛ پیشران پیشرفت و تمدن نوین اسلامی، فرصت‌ها، چالش‌ها و راهبرد‌ها در نشست خبری این همایش اظهار کرد: با توجه به هماهنگی و اقدامات صورت گرفته، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان آماده است تا این همایش ملی را در ۱۵ بهمن امسال برگزار کند. استادان، پژوهشگران، دانشجویان و به‌ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند تا ۲ بهمن ۱۴۰۳ مقالات خود را به جشنواره ارسال کنند.

دانشگاه آزاد گرگان همایش ملی اسوه حسنه را برگزار می‌کند/ ارسال اثر تا ۲ بهمن

وی افزود: سال گذشته بیش از ۱۲۰ مقاله به این همایش ارسال و پس از جمع‌آوری آثار، کتابچه همایش با بیش از ۲ هزار صفحه کتاب به چاپ رسید.

دبیر تخصصی دومین همایش ملی اسوه حسنه با تشریح امتیاز پژوهشی تخصیص گرفته به نویسندگان مقاله عنوان کرد: هر مقاله یک و نیم امتیاز پژوهشی برای استادان و پنج  امتیاز برای دانشجویان مقطع دکتری دارد به‌نحوی‌که دانشجویان مقطع دکتری می‌توانند با ارسال دو مقاله یک امتیاز از پنج امتیازی که برای دفاع از رساله خود نیاز دارند را از طریق ارسال مقاله‌های ملی دریافت کنند.

دانشگاه آزاد گرگان همایش ملی اسوه حسنه را برگزار می‌کند/ ارسال اثر تا ۲ بهمن

موسوی سبک زندگی موحدانه و داشتن باور‌های توحیدی را عامل ایجاد امید در جامعه دانست و اضافه کرد: در جوامع غربی که امید وجود ندارد با وجود ثروت‌های زیاد ناامیدِی، اضطراب و افسردگی موج می‌زند و بنا بر اعلام سایت بانک جهانی آمار بالای خودکشی دارند که این ادعا را ثابت می‌کند.

چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب