دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1395 - 10:48
در دویست و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

راستگو: امنیت مردم در منطقه 17 سلب شده است/ در تغییر نامگذاری خیابان‌ها احساسی عمل نکنیم

عضو شورای شهر تهران منطقه 17 را یکی از پرچالش‌ترین مناطق پایتخت خواند و گفت: معضلات مربوط به خط ریلی راه‌آهن در این منطقه همچنان به وقت خود باقی است و امنیت مردم در منطقه 17 سلب شده است.
کد خبر : 93705

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، الهه راستگو عضو شورای شهر تهران در دویست و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به بازدید اخیرش از منطقه 17 اظهار کرد: متاسفانه منطقه 17 یکی از پرچالش‌ترین مناطق پایتخت است و علت این موضوع عدم رسیدگی به نیازهای مردم این منطقه است. مردم منطقه 17 نیز حتی برای تامین امنیت‌شان نیز مشکل دارند.


وی با اشاره به یکی از مشکلاتی که حتی امام جماعت این منطقه آن را عنوان کرده است، گفت: خط ریلی راه‌آهن هنوز برای مردم این منطقه مشکل است انتقال خط به زیرزمین آلودگی صوتی را کاهش داده اما معضلات به قوت خود باقی و آسیب‌های اجتماعی فراوانی را برای مردم این منطقه به وجود آورده است.


عضو شورای شهر تهران با اشاره به درخواست شهرداری تهران برای ایجاد یک مرکز ورزشی در این منطقه اضافه کرد: با اینکه این پتانسیل عظیم وجود داشت اما به دلیل نبود عزم جدی از سوی مدیریت راه‌آهن این اتفاق نیفتاد. امنیت مردم در منطقه 17 سلب شده و این بی‌امنیتی تا بخشی از منطقه 18 نیز کشیده شده است.


به گفته راستگو با وزش ملایم‌ترین بادی در این منطقه گرد و خاک به هوا می‌رود و باعث آلودگی هوا در این منطقه می‌شود و از سوی راه‌آهن در این زمینه هیچ اختیاری به شهرداری تهران داده نشده است.درخواست داریم تا رئیس راه‌آهن در صحن علنی شورای شهر حاضر شود تا در این زمینه پاسخگو باشد.


راستگو با اشاره به درخواست یکی از اعضای شورای شهر برای تغییر نام خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران و انقلاب گفت: نامگذاری یک دفعه‌ای و احساسی شاید مناسب نباشد و بهتر است در خصوص نامگذاری‌ها دقت بیشتری داشته باشیم چون ممکن است اگر بخواهیم نام هر خیابان را به مناسبت‌های مختلف عوض کنیم درنهایت خیابان کم بیاوریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته