دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا انجام شد

روایت مربی ذوب آهن از حمله چند هوادارنما با سلاح سرد به خانواده اش بعد از دیدار با استقلال

روایت مربی ذوب آهن از حمله چند هوادارنما با سلاح سرد به خانواده اش بعد از دیدار با استقلال
مربی بدنساز تیم فوتبال ذوب آهن توضیحاتی را در خصوص اتفاق رخ داده بعد از بازی این تیم با استقلال ارائه کرد.
کد خبر : 936976

علی طوفانیان مربی بدنساز تیم فوتبال ذوب آهن در گفت و گو با خبرگزاری آنا، در خصوص اتفاقی که در ورزشگاه شهدای شهر قدس رخ داد و چند هوادار فوتبال با سلاح سرد به خانواده وی حمله کردند اظهار کرد: خانواده من، آقای غبیشاوی و عبداللهی در بازی با استقلال در ورزشگاه حضور داشتند.  چون جایگاه بانوان تنها یک قسمت بود خانواده ما بالاجبار در قسمت استقلالی ها نشته بودند. من به سمت جایگاه بانوان که رفتم تماشاگران بانوان استقلالی از الفاظ نامناسبی استفاده کردند.

وی افزود: وقتی شرایط را دیدم خانواده ام را از آنجا دور کردم ولی آنها متوجه شدند که آنها منتسب به خانواده اعضای ذوب آهن هستند. من هم خواهش کردم که مسئولان اجازه بدهند که اول طرفداران استقلال از ورزشگاه خارج شوند و بعد خانواده ما خارج شوند که با این موضوع مخالفت شد. وقتی به رختکن رفتم ظاهرا 10-15 نفر به خانواده من حمله کردند و تلفن همراه دخترم را شکستند و او را روی زمین می کشیدند و حتی از سلاح سرد استفاده کردند. دخترم می گفت آن لحظه جلوی صورتم را گرفتم که از خودم محافظت کنم. بعد از این اتفاق با یگان ویژه صحبت کردم که به من گفتند این مساله به ما مربوط نمی شود. سپس با افسر امنیتی بشگاه استقلال صحبت کرده و موضوع را به وی منتقل کردم که قرار شد پیگیری کنند.  بلافاصله با افسر امنیتی باشگاه خودمان به شهرداری شهر قدس مراجعه کردیم که فیلم اتفاقات را بگیریم اما متاسفانه با من همکاری نشد.

مربی بدنساز تیم ذو آهن با تاکید بر اینکه شکایت او به سازمان لیگ ارسال شده است گفت: شب بازی یکی از بستگان ما از صحنه فیلم برداری کرده و 2 نفر از کسانی که به دخترم حمله کرده اند را شناسایی کرده ایم. البته دخترم شرایط روحی اصلا خوبی ندارد چون او برای اولین بار بود که به ورزشگاه آمده بود. امیدوارم این مساله حل شود چون باشگاه ذوب آهن به صورت جدی پشت این مساله است که به حقمان برسیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب