دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1403 - 10:59
با حکم انتصاب از سوی دکتر طهرانچی؛

سرپرست جدید دانشگاه آزاد نور معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد نور معرفی شد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و محمودآباد با صدور حکمی از سوی دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.
کد خبر : 936924

به گزارش خبرنگار آنا، مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و محمودآباد با حضور مسئولان برگزار و نیما رنجبر مالیدره با حکم محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان سرپرست این واحد دانشگاهی منصوب شد.

دامن دانشگاه نباید به سیاست‌زدگی آلوده شود

عبدالله میرغیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در این مراسم اظهار کرد: بنای ما برای معرفی رؤسای واحد‌های دانشگاهی شاخص‌های مهمی مانند سابقه دانشگاهی و علمی، اخلاق‌مداری، تعهد، تخصص و غیرت و همت است.

وی افزود: دامن دانشگاه به‌عنوان محل تعلیم و تربیت و مهارت‌آموزی که هدف آن تربیت دانشجویانی است که عاشقانه به نظام مقدس اسلامی و کشور ایران خدمت کنند نباید به سیاست‌زدگی آلوده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با اشاره به فضای بسیار زیبا، دلنشین و وجود همکاران خوب و ارزشمند و علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور عنوان کرد: باید با حفظ وحدت و وفاق و همدلی از آسیب‌ها و چالش‌ها دور ماند.

باید در کنار دانشگاه و کمک حال آن باشیم

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور محمودآباد نیز گفت: همچنان که در روزی که دانشگاه آزاد اسلامی شرایط بسیار خوبی داشت از حضور در این دانشگاه مفتخر بودیم و به آن افتخار می‌کردیم اکنون نیز باید در کنار دانشگاه و کمک حال آن باشیم و بدانیم که دانشگاه آزاد اسلامی ماندگار است و همچنان به حول قوه الهی خواهد ماند.

نیما رنجبر اضافه کرد: با حرکت در مسیر سند تحول و تعالی و همدلی و وفاق همه همکاران و یاری خداوند متعال بدون شک شاهد رشد و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود.

به گزارش آنا، در متن حکم طهرانچی خطاب به رنجبر آمده است: بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و با توجه به‌مراتب تعهد و سوابق اجرایی جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و محمودآباد منصوب می‌شوید.

از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به‌ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیئت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

همچنین طهرانچی در نامه‌ای جداگانه از تلاش‌های رضا یوسفی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب