دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ نخبگان آسیا| پرسپولیس در قطر به دنبال اولین برد آسیایی با گاریدو

لیگ نخبگان آسیا| پرسپولیس در قطر به دنبال اولین برد آسیایی با گاریدو
پرسپولیس ایران برای بازگشت به جدول لیگ نخبگان آسیا موظف است تا السد را در قطر شکست دهد.
کد خبر : 936784

به گزارش خبرگزاری آنا، تیم‌های السد قطر و پرسپولیس ایران در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به دیدار یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم در شرایطی کاملاً متفاوت با هم بازی می‌کنند. نماینده سرخپوش ایران در دو بازی قبلی برنده نشده است. آنها در گام نخست در خانه الاهلی عربستان تیم برتر زمین بودند اما از موقعیت‌های متعدد خود استفاده نکردند تا یک بر صفر بازنده شوند.سرخپوشان در دومین بازی شروعی طوفانی داشتند و زودتر از انتظار به گل رسیدند اما زود اشباع شدند و پاختاکور ازبکستان فرصت یافت تا خود را در خانه حریف پیدا کند، بازی را به تساوی کشانده و اگر خوش اقبال بود می‌توانست با حداکثر امتیاز به ازبکستان بازگردد اما در نهایت سهم هر تیم یک امتیاز شد. 

پرسپولیس با یک امتیاز از دو بازی در رده نهم جدول ۱۲ تیمی غرب آسیا ایستاده و اگر چه ۸ تیم از این گروه صعود می‌کنند ولی نماینده کشورمان قصد ندارد تا صعودش به مرحله حذفی را به اما و اگر بکشاند و چون سابقه حضور در دو فینال لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد و موفق‌ترین تیم ۱۰ سال اخیر ایران بوده، بدون تردید به دنبال آن خواهد بود تا جشن نخستین پیروزی خود را در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار کند. خوان کارلوس گاریدو هنوز نتوانسته در آسیا برای سرخپوشان پایتخت ۳ امتیاز کامل را بگیرد و در بازی امروز نمی‌تواند از اوستون اورونوف و محمدحسین کنعانی‌زادگان مصدوم بازی بگیرد. سعید صادقی هم برای چندمین بار از لیست خط خورده و جایی در تفکرات تاکتیکی سرمربی اسپانیایی ندارد.

السد قطر از دو بازی نخست اندوخته ۴ امتیازی دارد، این تیم در گام اول در خانه العین امارات فاتح فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به تساوی یک بر یک رسید و در دومین بازی هم توانست در شب عملکرد ناامید کننده استقلال برابر دیگر نماینده ایران، ۲ بر صفر برنده شود تا تیم سوم گروه ۱۲ تیمی باشد و در وضعیت خوبی قرار بگیرد. 

شاگردان فلیکس سانچز در این بازی خانگی هم به دنبال حداکثر امتیاز هستند تا امیدهای خود را برای صعود زودهنگام افزایش دهند. اکرم عفیف، بوعلام خوخی، رومین سایس، گیلرمه، کامارا، کریستو گونزالز، متئوس اوریبه، رافا موخیکا و پائولو اوتاویو از نفرات اصلی سرمربی اسپانیایی هستند. با این وجود انتظار می‌رود السد در دوحه مقابل پرسپولیس شب سختی را تجربه کند و امتیازات کامل خانگی را از دست بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب