دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تبدیل ۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به پارک‌های علم و فناوری برای ایده‌های نوآور

تبدیل ۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به پارک‌های علم و فناوری برای ایده‌های نوآور
سرپرست سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از تبدیل پنج مرکز آموزشی این سازمان به پارک علم و فناوری در راستای ایجاد مکانی برای تبدیل ایده‌ها به نوآوری‌های و تبدیل فناوری‌ها به کسب و کار‌های درآمدزا و سودآور خبر داد.
کد خبر : 936752

به گزارش خبرگزاری آنا از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، غلامحسین محمدی در نشست هم اندیشی با نمایندگان مربیان و همکاران فنی و حرفه‌ای سراسر کشور افزود: با انجام این رویکرد، ارائه آموزش‌های مهارتی توسط مربیان تقاضامحور خواهد شد.

به عقیده وی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور باید سیر تحول خود را بررسی کند و تنظیم‌گری در درون و بیرون سازمان داشته باشد و در این مسیر هم لازم است مربیان و صاحب‌نظران و منابع انسانی به ذی‌نفعان تبدیل شوند.

محمدی بیان‌داشت: مشارکت یکی از ابزار‌های مهم و راهبردی تحول در سازمان‌ها است و آنچه مقوله تحول را حیات می‌بخشد و بقای سازمان را نیز تضمین می‌کند، منابع انسانی و تحول منابع انسانی برای موفقیت حیاتی است.

سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه مولدسازی اکسیر چابکی، کارآمدی و اثرگذاری این سازمان است، خاطرنشان‌کرد: مولدسازی مراکز آموزشی به معنی فروش و واگذاری اموال نیست، بلکه به معنای حکمرانی مطلوب بر دارایی‌های سازمان با هدف بهره وری بیشتر مراکز است.

بر اساس این گزارش، در این نشست چالش‌های آموزشی، مالی، ارتقاء و منزلت فرهنگ سازمانی، سنجش و ارزشیابی، فناوری‌های نوین، رتبه بندی مربیان و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این نشست با هدف «تقویت و توسعه نهضت مهارت آموزی» برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب