دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تسلیت وزیر نیرو در پی شهادت یحیی سنوار

تسلیت وزیر نیرو در پی شهادت یحیی سنوار
وزیر نیرو در پیامی مناسبت شهادت یحیی سنوار نوشت: اشغالگران قدس از این واقعیت انکارناپذیر غافل هستند که خون عزیزانی مانند شهید سنوار به تقویت محور مقاومت و تکثیر قهرمانانی، چون او منجر خواهد شد و انجام این اقدامات تروریستی حاصلی جز تسریع در روند نابودی رژیم صهیونیستی نخواهد داشت.
کد خبر : 936676

به گزارش خبرگزاری آنا از وزارت نیرو، عباس علی آبادی در پیامی شهادت شهید یحیی سنوار فرمانده جنبش حماس را به مردم فلسطین، رهبر معظم انقلاب و تمام آزادی خواهان جهان اسلام تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام وزیر نیرو به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت مبارز نستوه و جان برکف و فرمانده دلاور جنبش حماس، شهید یحیی سنوار که سال‌ها در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی جان و مال خود را تقدیم کرد و در نهایت نیز به آرزوی دیرین خود رسید، بار دیگر چهره پلید و جنایتکار صهیونیست‌ها را در منظر افکار عمومی جهانیان به تصویر کشید.
اشغالگران قدس از این واقعیت انکارناپذیر غافل هستند که خون عزیزانی مانند شهید سنوار به تقویت محور مقاومت و تکثیر قهرمانانی، چون او منجر خواهد شد و انجام این اقدامات تروریستی حاصلی جز تسریع در روند نابودی اسرائیل نخواهد داشت.
اینجانب شهادت مظلومانه شهید سنوار را به مردم عزیز و غیرتمند فلسطین، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمام آزادی خواهان جهان اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب