دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: 

خون شهید یحیی سنوار معادلات منطقه را تغییر خواهد داد

خون شهید یحیی سنوار معادلات منطقه را تغییر خواهد داد
کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید یحیی سنوار اعلام کرد: هر شهید در مقاومت و هر خون در این اتمسفر تغییردهنده و برهم‌زننده معادلات منطقه و وضعیت رژیم صهیونیستی در منطقه است.
کد خبر : 936618

به گزارش خبرگزاری آنا، کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «یحیی ابراهیم حسن السنوار» ـ رئیس شهید دفتر سیاسی حماس اعلام کرد:

«مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلا...

رژیم مجعول صهیونیستی بار دیگر با تصور اینکه حذف فرماندهان محور مقاومت این جریان منسجم را تضعیف می‌کند، شهادت یکی از فرماندهان موثر مقاومت یعنی شهید یحیی سنوار را رقم زدند؛ اقدامی که این شهید والامقام را به آرزویش رساند و درخت این حرکت عظیم را تنومندتر کرد.

آنچه این رژیم به‌عنوان دستاورد برای خود قلمداد کرده است، به سرعت تبدیل به گلوله‌ای به سمت خودش شده و جوانان شجاع حماس و غزه هر کدام جایگزین‌های سنوار شده و نفس‌های این اشغالگران وحشی را به شماره خواهند انداخت. بی‌شک گذشت زمان ثابت خواهد کرد که به زودی، نظاره‌گر تحقق وعده الهی در نابودی باطل خواهیم بود ان شاءالله.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب