همایش مدیریت ریسک و بیمه (چالشها و راهکارها) برگزار میشود
به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری آنا؛ یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد شبکه فروش (چالشها و راهکارها) روز یکشنبه، ۲۹ مهر، ۱۴۰۳ توسط بیمه کوثر و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار میشود.
بنا بر این گزارش؛ شرکت بیمه کوثر در مسیر رسیدن به اهداف خود و در راستای حضور فعال و اثرگذار در صنعت بیمه و به منظور گسترش روحیه پژوهش محوری از سال ۱۳۹۳ اقدام به برگزاری همایش مدیریت ریسک و بیمه نموده است؛ این همایش در تمامی دور هها تلاش نموده است با ایفای نقش پیرامون مسائل مهم و راهبردی صنعت بیمه کشور، در راستای بهبود و توسعه دانش و مهارت فعالان صنعت، ترویج امر پژوهش و همچنین افزایش تولید دانش بومی و انتقال و بکارگیری تجربیات موفق در حوزههای فنی و غیر فنی در صنعت بیمه قدمی بردارد.
گفتنی است موضوعات مطرح شده در این همایش به ترتیب از سالهای ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۲، تحت عناوین «داراییهای نامشهود»، «بیمههای زندگی»، «بیمههای اتومبیل»، «ریسکهای مالی»، «ریسکهای بازار»، «فناوری اطلاعات»، «ریسکهای منابع انسانی»، «هوشمند سازی کسب و کار»، «بکارگیری ظرفیت-های نوآورانه در صنعت بیمه» و «نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی با رویکرد تحول دیجیتال» انتخاب شده است.
در سال ۱۴۰۳ نیز با توجه به اهمیت شبکه فروش، یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد «شبکه فروش؛ چالشها و راهکارها» با ۹ محور اصلی شامل بازتعریف نقش شبکه فروش بیمه در راستای تحول دیجیتال؛ چالشها و راهکارها، تغییرات و چالشهای آینده شبکه فروش در صنعت بیمه، ارتقاء مهارتها و توانمندسازی شبکه فروش در صنعت بیمه، راهکارهای حذف رقابت ناسالم جهت صیانت از حقوق شبکه فروش در صنعت بیمه، مدلهای رتبه بندی شبکه فروش در صنعت بیمه، ساختار شبکه فروش و تاثیر آن بر عملکرد، نوآوری و تنوع بخشی در کانالهای توزیع صنعت بیمه، تاثیر اقتصاد بر شبکه فروش صنعت بیمه، نقش استراتژیهای بازاریابی در بهبود و توسعه شبکه فروش در تاریخ ۲۹ مهر ماه برگزار شد.
محورهای یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد شبکه فروش (چالشها و راهکارها) به شرح ذیل است:
بازتعریف نقش شبکه فروش بیمه در راستای تحول دیجیتال؛ چالشها و راهکارها
تغییرات و چالشهای آینده شبکه فروش در صنعت بیمه
ارتقاء مهارتها و توانمندسازی شبکه فروش در صنعت بیمه
راهکارهای حذف رقابت ناسالم جهت صیانت از حقوق شبکه فروش در صنعت بیمه
مدلهای رتبهبندی شبکه فروش در صنعت بیمه
ساختار شبکه فروش و تاثیر آن بر عملکرد
نوآوری و تنوع بخشی در کانالهای توزیع صنعت بیمه
تاثیر اقتصاد بر شبکه فروش صنعت بیمه
نقش استراتژیهای بازاریابی در بهبود و توسعه شبکه فروش
دانشجویان، پژوهشگران و علاقهمندان میتوانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به پایگاه اطلاع رسانی همایش به نشانی https://civilica.com/l/۱۵۸۴۰۳/ مراجعه و یا با دبیرخانه آن ارتباط برقرار نمایند.
انتهای پیام/