دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در میز خدمت شهرستان زابل صورت گرفت؛

مسئولان دانشگاه آزاد چهره به چهره با مردم و دانشجویان برای حل مشکلات

مسئولان دانشگاه آزاد چهره به چهره با مردم و دانشجویان برای حل مشکلات
مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل زابل با برپایی میز خدمت در شهر‌های سیستان چهره به چهره در جریان مشکلات مردم و دانشجویان قرار گرفتند.
کد خبر : 936547

به گزارش خبرنگار آنا، میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل و پردیس‌های تابعه در شهرستان‌های مختلف منطقه سیستان برگزار و مسئولان این واحد دانشگاهی با حضور در نماز جمعه پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم بودند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل در حاشیه این میز خدمت در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خدمت‌رسانی باکیفیت به دانشجویان و مردم بوده که ارتباط چهره به چهره مردم با مسئولان، اقدامی سازنده در تحقق این مهم است.

سعید مقدم بقا، این دیدار‌ها را موجب ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دانست و افزود: هدف از دایر کردن میز خدمت، ارتقای کیفیت، سرعت خدمت‌رسانی، احترام ویژه به ارباب‌رجوع و پاسخگویی و رفع مشکلات آنها است.

به گزارش خبرنگار آنا میز‌های خدمت به‌صورت همزمان در شهرستان‌های مختلف منطقه سیستان با حضور معاونان دانشگاه و مسئولان پردیس‌ها برگزار شد.

بسیج ظرفیت‌های شهرستان نیمروز برای تحقق نگاه تحولی دانشگاه آزاد زابل

حجت‌الاسلام مجتبی اشرفیان امام جمعه شهر نیمروز هم در خطبه‌های نماز جمعه خواستار به‌کارگیری همه ظرفیت‌های این شهرستان برای تحقق نگاه تحولی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل شد و گفت: منطق مقاومت مستند به سه محور شرع، قانون، عقلانیت و حقوق بین‌الملل بوده؛ بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند به ملت فلسطین و کسانی که به فلسطین کمک می‌کنند اعتراض کند؛ زیرا این دفاع کاملاً قانونی و مشروع است.

وی بیان کرد: یحیی سنوار یک فرمانده مبارز و مجاهد بود که در مسیری که به آن اعتقاد داشت تا آخرین لحظه ایستاد، برخلاف تلاش و تبلیغات دشمن، چهره مقاومت عزت و محبوبیت بیشتری گرفت؛ زیرا مردم دیدند که فرماندهان دو شادوش رزمندگان و ناشناس می‌جنگند. به‌گونه‌ای که دوست و دشمن، این شجاعت و غیرت مقاومت را ستایش کرد.

مسئولان دانشگاه آزاد زابل چهره به چهره در جریان مشکلات مردم و دانشجویان قرار گرفتند

امام جمعه شهر نیمروز اضافه کرد: ترور فرماندهان مکتب و نهضت مقاومت را متوقف نمی‌کند این نهال یک روزه نیست، درخت تنومندی است که ریشه در صدر اسلام دارد؛ اما حمایت علنی کشور‌های غربی از ترور رهبران مقاومت، خباثت و دروغ‌گویی آنها برای تلاش جهت آتش‌بس در غزه و مسئله حقوق بشر را برملا کرد.

اشرفیان مطرح کرد: هدف دشمن از تهدید به ترور مرجعیت و شخصیت‌های دینی مانند آیت‌الله سیستانی هم به دلیل نقش و جایگاه آنها در مبارزه با داعش و هم هدف ایجاد جنگ‌های قومی مذهبی و گسترش جنگ است، امت اسلامی باید هوشیار باشد و از حیثیت و مقدسات اسلام دفاع کنند. 

وی با اشاره به اقدامات مثبت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل در شهرستان نیمروز، عنوان کرد: با  تشکر و قدردانی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل که با وجود حساسیت‌ها و مشکلات و موانع به‌حق؛ اما به نفع مردم و شرایط منطقه با ادامه فعالیت پردیس نیمروز موافقت کرد، وی نگاه تحولی دارد و باید برای تحقق و به ثمر نشستن این نگاه همه ظرفیت‌های شهرستان بسیج شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب