دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هفته هشتم لیگ برتر| استقلال با سرمربی موقت به دنبال ذوب آهن در شهر قدس

هفته هشتم لیگ برتر| استقلال با سرمربی موقت به دنبال ذوب آهن در شهر قدس
استقلال در حالی به دنبال برتری مقابل ذوب‌آهن است که هنوز سرمربی خارجی خود را پیدا نکرده است.
کد خبر : 936462

به گزارش خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ فردا در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم خواهند رفت.  

استقلال در حالی وارد این دیدار خواهد شد که کماکان با سرمربی موقت به کار خود ادامه می‌دهد. پس از شکست برابر السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بود که مدیریت باشگاه با استعفای جواد نکونام موافقت کرد و در فاصله زمانی کوتاهی سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت برگزیده شد. مدیریت باشگاه اعلام کرد به دنبال استخدام سرمربی رزومه دارد و صاحب کارنامه خارجی است و هر مربی را به عنوان سرمربی منصوب نمی‌کند. استقلال ۱۴ مهر با هدایت بختیاری‌زاده برابر هوادار برنده شد و بار دیگر به ورزشگاه شهر قدس باز می‌گردد تا با سرمربی موقت بازی کند. بختیاری‌زاده هم در نشست خبری قبل از بازی گفت که هیچ زمانی برای انتخاب سرمربی خارجی مشخص نشده و تأکید کرد احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه در ارنج تیم دخالتی ندارد.  

آبی پوشان که یک بازی معوقه دارند با ۸ امتیاز از ۶ بازی از کورس قهرمانی دور افتاده‌اند و به برتری خانگی برابر ذوب‌آهن نیاز مبرمی دارند. روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت غایب هستند و سید حسین حسینی نیز به خاطر مسائل انضباطی از سوی مدیریت باشگاه اجازه حضور در تمرین تیمش را پیدا نکرد تا به احتمال قطع به یقین برابر ذوب‌آهن جایی در لیست تیم نداشته باشد. با وجود این اتفاقات، بختیاری‌زاده در نشست خبری گفته وضعیت فنی و روحی روانی تیم خوب است و به دلیل آمادگی که داشتیم نخواستیم تا بازی ما در هفته هشتم همانند پرسپولیس، سپاهان و تراکتور به تعویق بیفتد.  

ذوب‌آهن در حالی به تهران آمده که دو بازی آخر خود را با شکست پشت سر گذاشته و نمی‌خواهد سومین شکست متوالی را متحمل شود. ذوبی‌ها در ۷ بازی تنها ۷ امتیاز گرفته‌اند و در نیمه پایین جدول جای دارند. محمد ربیعی که بحث جدایی او در این فصل هم مطرح شد و از وی به عنوان جانشین محرم نویدکیا در مس رفسنجان نامبرده شد بدون توجه به مسائل مطرح شده با شاگردانش به ورزشگاه شهر قدس خواهد رفت تا بتواند دست به کار بزرگی بزند و شاید دومین پیروزی این فصل را در هفته هشتم جشن بگیرد. سبزپوشان اصفهان که از شرایط استقلال آگاه هستند با اهدافی که دارند به دنبال آن خواهند بود تا دست پر به اصفهان باز گردند.  

دو تیم پیش از این ۷۶ بازی با هم برگزار کرده‌اند که ۳۷ بازی را استقلال برده، ۱۸ دیدار با برتری ذوب‌آهن به پایان رسیده و ۲۱ بازی با تساوی خاتمه یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب