دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پاسخ تند طباطبایی به قلعه نویی:

کارتان به جایی رسیده برای صداوسیما تعیین تکلیف می‌کنید؟ / با حرف‌های بچه گانه فرار رو به جلو می‌کنند+ فیلم

کد خبر : 936457
26 مهر 1403 - 16:26
پیشکسوت استقلال گفت: تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان بد بود اما می گویند خوب بازی کردیم، مگر می شود به شعور مردم توهین کرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هادی طباطبایی در خصوص کادر فنی تیم استقلال اظهار کرد: درست است که یک سری انتقادات فنی به جواد نکونام وارد است، اما چگونه تیمی که فصل گذشته قهرمانی را با یک گل از دست می دهد و این فصل نیز تقویت می شود، از چند هفته اول به این روز می افتد و مربی و کادر فنی خود را از دست می دهد؟ متأسفانه خیلی از هوادارن ما و مسئولین ورزشی ما تنها 90 دقیقه مسابقه را نگاه می کنند. اینکه چه فرایندی طی شده تا این 90 دقیقه رخ دهد را نمی دانند.استقلال در همین چند هفته قبل از اینکه درون بازی ببازد، بیرون از زمین باخت. در این شرایط اولین قربانی کادرفنی است اما اگر قرار بود نکونام برود، افراد دیگری نیز باید همراه او می رفتند.

وی درباره مدیریت باشگاه استقلال افزود: از مدیریت باشگاه شروع شده است که تیم نتوانسته نتیجه خوب بگیرد. استقلال در حوزه مدیریت خود اصلا خوب عمل نکرد. در کجا جذب بازیکن توسط باشگاه درست است؟ رئیس هیئت مدیره کدام باشگاه اینگونه است که مدام مصاحبه بگیرد و اقدامات اینچنینی داشته باشد؟ مدیرعاملی را بالا سر باشگاه گذاشته اند که خودش تصمیم گیر نیست. شاید من نتوانم مدیریت کنم اما فوتبال را می شناسم و می دانم این راه درستی نیست.

پیشکسوت استقلال درخصوص کارشناسی وی برای بازی ایران و قطر گفت: من آنچه که واقعیت بود را گفتم. خداراشاکرم که مردم معتقد بودند که حرف هایم حق بوده است. برخی می خواهند فرار رو به جلو کنند و حرف هایشان نیز خنده دار و بچه گانه است. برخی دیگر نیز می گویند تریبون را به هر کسی ندهید و رسما برای صداوسیما هم تعیین تکلیف می کنند. مگر اولین کارشناسی من بوده است؟ حرف زدن را ما هم بلدیم اما آنچه یاد گرفته ام حرمت نگه داشتن است. همه حرف من این بود چرا تیم ملی ما باید این قدر نوسان داشته باشد؟ 

طباطبایی درباره دیدار تیم ملی ایرن و ازبکستان تصریح کرد: تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان بد بود اما می گویند خوب بازی کردیم، مگر می شود به شعور مردم توهین کرد؟ یعنی نظر مخالف مردم پای نظرات خود را نمی بینید؟ پیشنهادی به قلعه نویی ندارم، پیشنهاد را به کسی باید داد که گوش بدهد. سقف آرزوی تیم ملی ما بازی با کیفیت ازبکستان است؟ باید انتقادات را بپذیریم و آنها را اصلاح کنند. نظرات مردم در باره مصاحبه های برخی آقایان را ببینید تا متوجه مخالفت ها شوید. در حال حاضر عصر ارتباطات است و مردم همه چیز را می بینند.

برای اطلاع کامل از صحبت های هادی طباطبایی فیلم را مشاهده کنید:

 

 

ارسال نظر