دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1403 - 14:52

پزشکیان: برنامه دولت اجرای کامل طرح پزشک خانواده است

پزشکیان: برنامه دولت اجرای کامل طرح پزشک خانواده است
رئیس‌جمهور تأکید کرد: ما می‌خواهیم با اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع، کاری کنیم که حداقل همه افراد بازنشسته به صورت رایگان خدمات درمانی استاندارد دریافت کنند.
کد خبر : 936450

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر مسعود پزشکیان در جلسه‌ای که به منظور بررسی راهکار‌های اجرای طرح پزشک خانواده برگزار شد، بر تمهید مقدمات لازم برای اجرای کامل این طرح برای همه ایرانیان تاکید کرد.

این نشستبه ریاست رئیس‌جمهور و با حضور وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعان، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد و راهکار‌ها و چگونگی اجرای کامل طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع و نحوه تامین و تخصیص بودجه این طرح در چارچوب شبکه سراسری بهداشت و درمان کشور، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در این جلسه بر اجرای کامل طرح پزشک خانواده در سطح کشور تاکید کرد و گفت: برنامه دولت این است که همه مردم تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

پزشکیان شفاف‌سازی بودجه‌های مربوط به نظام سلامت را ضروری توصیف و تصریح کرد: ما می‌خواهیم با اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع، کاری کنیم که حداقل همه افراد بازنشسته به صورت رایگان خدمات درمانی استاندارد دریافت کنند.

در این جلسه، پس از بحث و بررسی پیشنهادات مطرح شده، چارچوب‌هایی برای نحوه تامین بودجه این طرح تعیین و مقرر شد در جلسات بعدی نحوه اجرای آن بررسی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب