دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1403 - 14:31

مقام نخست رویداد ملی صنایع غذایی کشور به دانشجوی دانشگاه آزاد رسید

مقام نخست رویداد ملی صنایع غذایی کشور به دانشجوی دانشگاه آزاد رسید
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد صنایع غذایی کشور عنوان نخست محور روش‌های نوین فرآوری و نگهداری مواد غذایی را به دست آورد.
کد خبر : 936446

به گزارش خبرنگار آنا، عباس رنجی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در رویداد ملی صنایع غذایی کشور که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، موفق به کسب عناوین اول و سوم شد.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به برگزاری رویداد ملی صنایع غذایی در استان کرمانشاه گفت: با ارائه دو محصول فناورانه «عقیم‌ساز تخم و لارو شپشک برنج» و «ضدعفونی‌کننده محیط تولید موادغذایی برای جلوگیری از رشد کپک و قارچ» توانستم عناوین اول و سومی را از آن خود کنم.

مقام نخست رویداد ملی صنایع غذایی کشور به دانشجوی دانشگاه آزاد رسید

رنجی متذکر شد: در این رویداد ملی که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، در محور روش‌های نوین فرآوری و نگهداری مواد غذایی مقام نخست و در محور سلامت بهداشت و کنترل کیفیت مواد غذایی مقام سوم را به‌دست آوردم.

وی بیان کرد: ۱۴ طرح به مرحله نهایی رویداد راه یافته بودند که در مرحله نهایی پس از دفاع از ایده و محصول خود، توسط چهار داور ارزیابی شدند.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش تبیین کرد: رویداد ملی صنایع غذایی در ۶ حوزه غذا‌های فراسودمند، مواد اولیه صنعت غذا، کاربرد هوش مصنوعی در صنایع غذایی، سلامت بهداشت و کنترل کیفیت مواد غذایی، فرمولاسیون و فرآیند‌های تولید در صنایع غذایی، روش‌های نوین فرآوری و نگهداری مواد غذایی در دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش آنا، عباس رنجی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ـ تجارت الکترونیک و کارشناسی مهندسی برق ـ الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب