دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1403 - 13:40
حیدری نارمندی تأکید کرد؛

نقش مهم استادان در توسعه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی دانشگاه‌ها

نقش مهم استادان در توسعه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی دانشگاه‌ها
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم، نقش استادان را به‌عنوان اقطاب اثرگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در توسعه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی دانشگاه مهم برشمرد.
کد خبر : 936433

به گزارش خبرنگار آنا، نشست هم‌اندیشی دستیاران آموزشی و استادان مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه با هدف تببین آیین‌نامه‌های آموزشی، فرهنگی و انتظامی درراستای سند تحول و تعالی دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در این نشست اظهار کرد: این نشست‌ها در فضای دانشگاه موجب همدلی و وحدت درراستای ارتقای سطح کیفی دانشگاه می‌شود.

محمد حیدری نارمندی، نقش استادان را به‌عنوان اقطاب اثرگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در توسعه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی دانشگاه مهم برشمرد و عنوان کرد: در قبال دانشجویان مسئول هستیم و باید نقش خود را برای تعلیم وتربیت به‌خوبی ایفا کنیم.

وی با تببین بخشنامه‌های فرهنگی مانند استاد مشاور فرهنگی و تجربه‌نگاری استادان از اعضای هیئت علمی خواست تا با حساسیت ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و تربیت نسل جوان بپردازند و در سر کلاس‌های درسی زمانی را برای مباحث اخلاقی و فرهنگی اختصاص دهند.

نقش مهم استادان دانشگاه‌ها در توسعه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی

نشست هم‌اندیشی دستیاران آموزشی و استادان مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم به‌منظور تبیین آیین‌نامه‌های آموزشی، فرهنگی و انتظامی درراستای سند تحول و تعالی دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در این نشست نقش استادان را به‌عنوان ارکان مؤثر در توسعه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی دانشگاه مهم برشمرد و مسئولیت دانشگاه در قبال دانشجویان را مهم برشمرد.

حیدری نارمندی همچنین به تبیین بخشنامه‌های فرهنگی از جمله استاد مشاور فرهنگی و تجربه‌نگاری استادان پرداخت و از استادان خواست تا به تعلیم و تربیت توجه داشته باشند. 

وی به استادان توصیه کرد که در کلاس‌های درسی وقت لازم برای طرح مباحث اخلاقی و فرهنگی اختصاص دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب