دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1403 - 13:19
نقیلو:

سرریز دانشجو از تهران به دانشگاه آزاد زنجان کمتر شده است

سرریز دانشجو از تهران به دانشگاه آزاد زنجان کمتر شده است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد: سرریز دانشجو از تهران به این دانشگاه کمتر شده و مدتی است از ظرفیت منطقه‌ای استفاده می‌کنند، به‌همین دلیل دانشگاه آزاد زنجان دچار چالش‌هایی شده است.
کد خبر : 936429

به گزارش خبرنگار آنا، احمد نقیلو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان که در واحد ابهر برگزار شد، اظهار کرد: در کنار کار تبلیغاتی که برای جذب دانشجو صورت گرفته، امکانات دانشگاه برای ثبت‌نام دانشجویان و استقبال از نودانشجویان باید به نحو مطلوب بسیج شوند.

وی افزود: باید در حوزه ثبت‌نام‌ها به هدف‌گذاری تعیین شده برسیم تا شاهد ایجاد درآمد پایدار برای دانشگاه باشیم، چراکه درآمد اصلی دانشگاه از شهریه است، هرچند درآمد‌های غیرشهریه‌ای هم داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه یکی دیگر از موارد مطرح شده در شورای دانشگاه طرح تحول اداری است، افزود: این طرح در حال بررسی بوده و درراستای ارتقای شأن و منزلت کارکنان و اعضای هیئت علمی است و مقرر شده رتبه‌بندی برای کارکنان که تا امروز انجام نشده، براساس شاخص‌های فرهنگی، تحصیلاتی، عملکردی و رضایت انجام و برای کارکنان رتبه و پایه‌ای در نظر گرفته شود.

نقیلو تصریح کرد: در کنار تحول اداری در زمینه مکاتبات هم تحول صورت خواهد گرفت تا به این ترتیب آشفتگی نظام مکاتبات سامان بگیرد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ابهر از واحد‌هایی است که امکانات بیشتری نسبت به واحد زنجان دارد، افزود: با توجه به اینکه سرریز دانشجو از تهران به این دانشگاه کم شده و مدتی است از ظرفیت منطقه‌ای استفاده می‌کنند، به‌همین دلیل دانشگاه آزاد زنجان دچار چالش‌هایی شده که با درایت و صبر این چالش‌ها رفع‌شدنی است. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با توضیح اینکه برخی واحد‌های دانشگاهی در حال حاضر زیان‌ده هستند، افزود: تعداد واحد‌های سودآور در کشور کم است و در این بین دو سال است که واحد زنجان به جمع واحد‌های سودآور پیوسته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب