دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1403 - 13:07
نادی خوراسگانی اعلام کرد؛

طراحی نخستین پردیس دانش‌آموزی دانشگاه آزاد زنجان ذیل پارک علم و فناوری

طراحی نخستین پردیس دانش‌آموزی دانشگاه آزاد زنجان ذیل پارک علم و فناوری
معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طراحی نخستین پردیس دانش‌آموزی دانشگاه آزاد زنجان ذیل پارک علم و فناوری خبر داد.
کد خبر : 936427

به گزارش خبرنگار آنا، محمدعلی نادی خوراسگانی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان که در واحد ابهر برگزار شد، ارزیابی مسئولان استانی دانشگاه آزاد اسلامی در انجام مأموریت‌ها را مطلوب دانست و گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان کار‌ها و اهداف تعیین شده را با کیفیت مطلوب انجام می‌دهند که یک نمونه آن را در مدارس سمای استان زنجان می‌توان مشاهده کرد و این امر موجب شده تا نخستین پردیس دانش‌آموزی ذیل پارک علم و فناوری دانشگاه برای زنجان طراحی شود.

وی، سرعت‌بخشی به طرح‌ها اقتصادی آموزش‌محور را مهم دانست و افزود: اگر می‌خواهیم دانشگاه نسل پنجم یا همان دانشگاه ارزش به دانشگاه ثروت‌آفرین تبدیل شود باید سرعت‌بخشی به طرح‌ها که در اقتصاد و تجارت مهم است را مورد توجه بیشتری قرار دهیم.

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه اقتصاد دانشگاه باید اقتصاد آموزش پایه باشد، ادامه داد: بهبود کسب و کار از وظایف دانشگاه بوده و باید رشته‌های تحصیلی را به سمت رشته‌های مهارت و کارآفرین سوق دهیم. 

نادی خوراسگانی، تقویت مدارس عالی مهارت را با همکاری اعضای هیئت علمی میسر دانست و مطرح کرد: اگر می‌خواهیم در اقتصاد و بهبود کسب و کار استان زنجان دخیل باشیم باید هیئت علمی ضمن شناسایی مسائل و مشکلات اقتصادی با طرح‌های نو، خلّاقانه و کاربنیان وارد میدان شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب