دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1403 - 16:06
رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان:

تعاونی مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان تا حصول نتیجه پیگیری شود

تعاونی مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان تا حصول نتیجه پیگیری شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تأکید کرد که تعاونی مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه باید تا حصول نتیجه پیگیری و دنبال شود.
کد خبر : 936366

به گزارش خبرنگار آنا، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در نشست شورای مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه که با حضور اکثریت اعضای این شورا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد با قدردانی از پیگیری اعضای این شورا برای هموارتر کردن شرایط لازم در حل مسئله حیاتی مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان اظهار کرد: رفع چالش‌های حقوقی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با مسکن و شهرسازی استان هرمزگان نویدبخش اتفاقات و خبر‌های خوش به کارکنان و اعضای هیئت علمی پرتلاش و زحمتکش دانشگاه است.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان پیشرو تعاونی مسکن در کشور است، افزود: استان هرمزگان به‌لحاظ پیشرفت کار بین واحدهای دانشگاه‌ آزاد کشور پیشرو بوده و همین امر موجب شده تا به‌عنوان الگو و واحد برتر در این زمینه مطرح شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان متذکر شد: چگونگی راه‌اندازی تعاونی‌ها و نحوه اجرای آن در دانشگاه باید در شورای این استان که با حضور اعضای هیئت علمی توانمند و مجرب گروه‌های عمران و معماری برگزار می‌شود ترسیم و با برنامه‌ریزی اصولی با در نظر گرفتن مقررات دانشگاه اجرا و عملیاتی شود.

رنجبر، خواستار برگزاری مستمر جلسات تعاونی در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان خواستار شد و ادامه داد: تلاش شود این مسئله حیاتی در دانشگاه حل شود تا کارکنان و اعضای هیئت علمی با فراغ بال و آرامش کامل به کار خود بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب