دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1403 - 14:12
امام جمعه تویسرکان تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از تعلیمات قرآنی و آموزه‌های دینی در تربیت دانش‌آموزان

ضرورت استفاده از تعلیمات قرآنی و آموزه‌های دینی در تربیت دانش‌آموزان
حجت‌الاسلام زمانی موسوی، نقش قرآن و آموزه‌های دینی را سند راهنما و نقشه راه بشریت برشمرد و بر ضرورت استفاده از تعلیمات قرآنی و آموزه‌های دینی در تصمیمات مرتبط با حوزه آموزش و پرورش و تربیت دانش‌آموزان تأکید کرد.
کد خبر : 936332

به گزارش خبرنگار آنا به مناسبت گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان، زنگ آغاز این هفته با حضور حجت‌الاسلام سیدروح‌الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان تویسرکان، یحیی خورشیدخانی فرماندار شهرستان تویسرکان، واسع سوری رئیس آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان، مجتبی قمری عضو انجمن اولیاء و مربیان شهرستان تویسرکان و علیرضا احمدی مدیرکل حراست سمای استان همدان در دبستان پسرانه سمای وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان نواخته شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره دو دانشجوی شهید این واحد دانشگاهی با اشاره به دستاورد‌های این دانشگاه گفت: ارتقای امتیاز کنترل کیفیت آموزشی فرهنگی سمای تویسرکان از ۵۷ به ۶۸ بیانگر تحول و پیشرفت این مدارس است.

ضرورت استفاده از تعلیمات قرآنی و آموزه‌های دینی در تربیت دانش‌آموزان

علی بداغی توضیح داد: همچنین افتخارات کسب شده مدارس سما در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ازجمله امید فردا، داستان‌نویسی، نجوم، مشق انتظار، عکاسی و همچنین کسب رتبه برتر انجمن اولیاء و مربیان سما طی دو سال متوالی در سطح کشور از دیگر دستاوردهاست.

امام جمعه شهرستان تویسرکان هم با شرح حدیثی از امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام با این مضمون که «فرزندان شما برای زمانی غیر از زمان شما خلق شده‌اند» بر ضرورت همکاری مدرسه، محله و مسجد برای تحقق امر تعلیم و تربیت تأکید کرد.

زمانی موسوی اضافه کرد: والدین دانش‌آموزان به‌عنوان متولیان اصلی تربیت فرزندان بار سنگین تربیت نسل را برای میهن اسلامی به دوش می‌کشند.

وی متذکر شد: نقش اولیاء در ارتقای جایگاه تعلیم و تربیت در مواردی از قبیل تهیه لقمه حلال و فراهم کردن زمینه‌های رشد و تعالی فرزندان ایران زمین نقشی حیاتی و مهم است.

امام جمعه شهرستان تویسرکان، نقش قرآن و آموزه‌های دینی را سند راهنما و نقشه راه بشریت برشمرد و بر ضرورت استفاده از تعلیمات قرآنی و آموزه‌های دینی در تصمیمات مرتبط با حوزه آموزش و پرورش و تربیت دانش‌آموزان تأکید کرد.

از ارتقای امتیاز کنترل کیفیت آموزشی فرهنگی سما تا کسب رتبه برتر انجمن اولیاء و مربیان

رئیس آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان هم اسامی مدارس حائز رتبه‌های برتر کشوری و استانی شهرستان تویسرکان را عنوان کرد و افزود: براساس سند تحول بنیادین همکاری و هم‌افزایی چهارم «میم» منزل، محله، مسجد و مدرسه برای بالندگی و رشد آموزش و پرورش امری ضروری و حیاتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب