دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1403 - 10:54

نتایج روز نخست نمایندگان ایران در مسابقات کانوپولو قهرمانی جهان در چین 

نتایج روز نخست نمایندگان ایران در مسابقات کانوپولو قهرمانی جهان در چین 
اصفهان خروشان و ملوان نداجا نمایندگان ایران در مسابقات کانوپولو قهرمانی جهان صبح امروز رقابت خود را آغاز کردند.
کد خبر : 936279

به گزارش خبرگزاری آنا، مسابقات کانوپولو قهرمانی جهان ۲۴ تا ۲۹ مهر در شهر دکیوینگ کشور چین برگزار می‌شود.تیم‌های اصفهان خروشان در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش آقایان نمایندگان ایران در رقابت‌ها هستند.

اصفهان خروشان با ترکیب ملیکا برون، ستایش پیرنجم‌الدین، مهدیه شبانی، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، آناهیتا مهترپور، فاطمه جلیلیان و الهه پورعبدیان به عنوان ورزشکار مربی، نیما حجتی مدیر فنی و سیدایمان شفیع‌اف سرپرست در رقابت‌ها حضور دارد.

ملوان نداجا نیز با حضور امیرحسین زمانی، امیرمحمد فتاح‌پور، محمدصالح سلطانی، محمدعلی ملایی، رضا بیگی، رامین غیاثوند، شایگان خیرالهی و محمدرضا جمشیدیان و هدایت مهرگان خیرالهی سرمربی، انوش عباسی مربی و سهراب صادق سرپرست در این مسابقات شرکت می‌کند.

در نخستین دیدار نماینده بانوان ایران، اصفهان خروشان به مصاف تیم پر قدرت هلند قهرمان اروپا رفت و در پایان با نتیجه ٩ بر ۶ از این تیم شکست خورد. در این رقابت الهه پورعبدیان ٢ گل و ملیکا برون ۴ گل برای اصفهان خروشان به ثمر رساندند.

اصفهان خروشان در دومین رقابت خود به مصاف تیم پر قدرت فرانسه رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ١ از این تیم شکست خورد. گل ایران در این رقابت را ستایش پیرنجم‌الدین زد.

ملوان نداجا در نخستین دیدار خود به مصاف تیم پر قدرت فرانسه قهرمان اروپا رفت و در پایان با نتیجه ٧ بر ١ از این تیم شکست خورد. در دیگر رقابت گروه F مردان پرتغال ٨ بر ٠ سنگاپور را از پیش رو برداشت.

در دومین رقابت نماینده مردان ایران، ملوان نداجا به مصاف سنگاپور هم‌گروه آسیایی خود در گروه F رفت و در پایان با نتیجه ۱۱ بر ۳ از این تیم را در هم کوبید. در دیگر رقابت گروه F مردان فرانسه ۵ بر ۲ پرتغال را از پیش رو برداشت.

مسابقه بعدی نمایندگان ایران فردا پنجشنبه ۲۶ مهر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب