دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1403 - 09:42

آغاز فعالیت دبیرخانه اجرایی جشنواره نقاشی عصر ظهور

آغاز فعالیت دبیرخانه اجرایی جشنواره نقاشی عصر ظهور
دبیرخانه جشنواره نقاشی عصر ظهور از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در معاونت امور مدارس سمای واحد جامع مستقل نجف‌آباد آغاز به کار کرد.
کد خبر : 936242

به گزارش خبرنگار آنا، دبیرخانه جشنواره نقاشی عصر ظهور از سری برنامه‌های چهارمین دوره جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در معاونت امور مدارس سمای دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد آغاز به کار کرد.

مأموریت اصلی این شاخه از جشنواره ایجاد بستری مناسب برای شکوفایی و به بار نشاندن استعداد‌ها و توانمندی‌های دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان در راستای تبیین فرهنگ انتظار و آشنایی بیشتر با سیره و سلوک امامان معصوم (ع) تعریف شده و رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری و اهداف گام دوم انقلاب و برنامه‌های سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی چراغ راه این مأموریت خواهد بود.

در راستای اجرای این مأموریت و با توجه به جایگاه ویژه دانش آموزان در نظام اسلامی و نقش مؤثر آنان در ساختار جامعه با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیمی مانند انتظار و مهدویت، جلسات مختلفی در مدارس سما نجف‌آباد برگزار شده تا با استفاده از ظرفیت کانون‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌های دانش‌آموزی اطلاع‌رسانی و توجیه دانش آموزان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره نقاشی عصر ظهور صورت پذیرد.

همچنین اطلاع‌رسانی در فضای مجازی از طریق انتشار پوستر و دستورالعمل جشنواره در صفحات مجازی مدارس، دانشگاه، اداره کل آموزش و پرورش و پرتال جامع مدارس صورت گرفته و مکاتباتی با ادارات مختلف شهرستان و دانشگاه‌های کشور در حال انجام است. در گام بعد نسبت به شناسایی دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد در زمینه نقاشی رنگ و روغن با موضوعات منطبق بر محور‌های جشنواره اقدام خواهد شد تا درباره توانمندسازی آنان در راستای موفقیت و درخشش هر چه بیشتر در این جشنواره برنامه‌ریزی شود.

به گزارش آنا، چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب