دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کانون فرهنگ و زندگی حقوق معلولان را بررسی می‌کند

کانون فرهنگ و زندگی حقوق معلولان را بررسی می‌کند
کانون فرهنگ و زندگی به مناسبت روز جهانی عصای سفید نشستی را به بررسی معضلات و حقوق معلولان اختصاص داده است.
کد خبر : 936205

به گزارش خبرگزاری آنا، این نشست در روز سه‌شنبه، ۲۴ مهر ماه سال ۱۴۰۳ با حضور محمد صابری، وکیل دادگستری و فعال حقوق معلولان و زینب نصیری، مددکار اجتماعی و مدیر کل پیشین سلامت شهرداری تهران در بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل، سالن فرهنگ برگزار می‌شود.

محمد صابری در این نشست درباره معلولیت به مثابه امر اجتماعی؛ بررسی ریشه‌های تبعیض علیه معلولان صحبت خواهد کرد و موضوع سخنرانی دکتر زینب نصیری بازاندیشی مسائل افراد دارای معلولیت؛ نگاهی به رویکرد توانمندسازی مبتنی بر جامعه است.

 ۱۵ اکتبر روز جهانی عصای سفید نامگذاری شده که به پاسداشت حقوق و معضلات نابینایان اختصاص دارد. این روز از حدود ۱۰۰ سال پیش در سطح جهان مورد پذیرش قرار گرفته است.

کانون فرهنگ و زندگی، از مؤسسات فرهنگی فعال است که به طور مستمر جلسات سخنرانی در موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... برگزار می‌کند و از چهره‌های صاحب‌نظر در حوزه‌های مختلف برای ایراد سخنرانی دعوت به عمل می‌آورد.

نشست به مناسبت روز جهانی عصای سفید به همت کانون فرهنگ و زندگی، روز سه‌شنبه، ۲۴ مهر ماه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ با حضور محمد صابری و دکتر زینب نصیری در نشانی بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل، سالن فرهنگ برگزار می‌شود. حضور برای همه‌ی علاقمندان آزاد و رایگان است. علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیش‌تر به صفحه‌ی کانون فرهنگ و زندگی در اینستاگرام به نشانی farhangvazendegi@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب