دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1403 - 16:20
جعفری تأکید کرد؛

رسانه؛ رکن اصلی جشنواره امامت و مهدویت/ فعالیت‌ها بدون پیوست رسانه‌ای اثربخشی ندارد

رسانه؛ رکن اصلی جشنواره امامت و مهدویت  فعالیت‌ها بدون پیوست رسانه‌ای اثربخشی ندارد
مدیرعامل موسسه بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با تأکید بر نقش مهم و مکمل رسانه در اطلاع‌رسانی جشنواره امامت و مهدویت گفت: اگر فعالیت‌ها پیوست رسانه‌ای نداشته باشد، جشنواره اثربخشی لازم را نخواهد داشت.
کد خبر : 936194

به گزارش خبرنگار آنا، سیدجواد جعفری مدیرعامل موسسه بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در نشست ستاد اطلاع‌رسانی برنامه‌های موضوعی چهارمین دوره جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت که با حضور رابطان خبری و نمایندگان استانی این جشنواره و نمایندگان رسانه‌های دانشگاه در سالن شورای واحد تهران مرکزی برگزار شد، بیان کرد: ۶۲ برنامه موضوعی برای دوره چهارم جشنواره در نظر گرفته شده است که ۵۰ واحد دانشگاهی و ۱۲ مدرسه سما مجری این برنامه‌ها هستند.

وی اضافه کرد: در چهارمین دوره هر استان دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس توانمندی‌های خود برنامه‌ای از جشنواره را عهده‌دار شده و فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

جعفری با تأکید بر نقش مهم و مکمل رسانه در اطلاع‌رسانی جشنواره گفت: اگر فعالیت دست‌اندرکاران پیوست رسانه‌ای نداشته باشد، کار‌ها دیده نخواهد شد و اثربخشی لازم را نخواهد داشت؛ بنابراین رسانه به عنوان مکمل جشنواره باید پای کار باشد تا به اهداف تعریف شده و مورد نظر جشنواره برسیم.

جعفری با بیان اینکه برای هر جشنواره ۶ رکن؛ رئیس، دبیر، دبیر تخصصی، مسئول دبیرخانه، راهبر سایت و رابط خبری تعریف شده است، تأکید کرد: رسانه از بین ۶ رکن توانایی توانمندی آن را دارد که همه ارکان دیگر را پوشش دهد و یاری کند.

رسانه؛ رکن اصلی جشنواره امامت و مهدویت/ فعالیت‌ها بدون پیوست رسانه‌ای اثربخشی ندارد

مدیرعامل موسسه بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت جشنواره امامت و مهدویت را قالبی جذاب به منظور معرفی امام برای جامعه قلمداد و بیان کرد: راه رستگاری ما در ادای حق امام و پیروی از دستورات ائمه است و در این مسیر باید آنان را شناخت و به جامعه هم شناساند.

به گزارش آنا، در این نشست رابطان خبری جشنواره و نمایندگان رسانه‌های دانشگاه درباره راهکارهای اطلاع‌رسانی بهتر و سریع‌تر و شناساندن جشنواره‌های موضوعی امامت و مهدویت در استان‌های کشور به مخاطبان و برگزاری هرچه بهتر آنها با مسئولان موسسه امامت و مهدویت بحث و تبادل نظر کردند و انتظارات موسسه به هر یک از افراد ابلاغ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب