دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1403 - 14:26
یک نماینده مجلس:

توسعه رشته‌های دانشگاهی باید متناسب با آمایش منطقه‌ای صورت بگیرد

توسعه رشته‌های دانشگاهی باید متناسب با آمایش منطقه‌ای صورت بگیرد
نماینده مردم شهرستان بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: توسعه رشته‌های دانشگاهی باید با نگاه آمایش منطقه‌ای مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر : 936167

به گزارش خبرنگار آنا، اردوان اکبرپور نماینده مردم شهرستان بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با رئیس این واحد دانشگاهی گفت‌وگو کرد.

در این دیدار راه‌های افزایش تعامل و هم‌افزایی دانشگاه آزاد اسلامی با شهرستان بیضا درراستای رفع مشکلات موجود و آخرین فعالیت‌ها و اقدامات اخیر دانشگاه در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

روح‌الله زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه، رشد جمعیت دانشجو در سال‌های اخیر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با وجود مشکلات موجود، تصویب چند رشته کاربردی در مقاطع کارشناسی ارشد می‌تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت این واحد دانشگاهی داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیضا در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در جمع اعضای هیئت رئیسه و مدیران این واحد دانشگاهی حاضر شد و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی را مشاهده کرد.

توسعه رشته‌های دانشگاهی باید متناسب با آمایش منطقه‌ای صورت بگیرد

اکبرپور در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با اشاره به عملکرد موفق این واحد دانشگاهی اظهار کرد: حضور در محیط‌های آموزشی و دانشگاهی موجب مباهات است و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که منزلت و شأن دانشگاه و معلمان ارتقاء پیدا کند و به سمت تعالی ایران اسلامی گام برداریم.

وی متذکر شد: توسعه رشته‌های دانشگاهی باید با نگاه آمایش منطقه‌ای مورد توجه قرار گیرد و دانشگاه‌ها براساس آن نسبت به برنامه‌ریزی و تصویب رشته‌ها اقدام کنند تا دانشگاه در مسیر واقعی خود قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیضا در مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با حضور در یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب