دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1403 - 14:12

سپاه پاسداران بازوی توانمندی برای نظام و مردم است

سپاه پاسداران بازوی توانمندی برای نظام و مردم است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مولود مبارک نظام و نتیجه تدبر روشنگرایانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) همواره بازوی توانمندی برای نظام و مردم بوده است.
کد خبر : 936164

به گزارش خبرنگار آنا،آرش زارعیان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در دیدار با فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان آباده اظهار کرد: امنیت، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا، رزمندگان و ایثارگرانی است که جان در طبق اخلاص نهادند و لحظه‌ای در دفاع از کیان خود پا پس نکشیدند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مولود مبارک نظام و نتیجه تدبر روشنگرایانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف)، نهادی ارزشی بوده که در همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چه در جبهه‌های حق علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس چه در عرصه‌های سازندگی و امدادرسانی و جهاد خدمت همواره بازوی توانمندی برای نظام و مردم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده گفت: میراث‌دار نظام و انقلابی هستیم که جوانان آن با دل کندن از مادیات این دنیا و با عزمی راسخ و خلوص نیت پا به عرصه نبرد و دفاع از وطن گذاردند و جانانه مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کردند.

زارعیان با اشاره به خدمات گسترده سپاه پاسداران در کیان اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات‌رسانی جهادی به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، و حضور در عرصه جهاد فرهنگی و علمی حضور داشته وهم اکنون با توجه به اقدام مقتدرانه عملیات وعده صادق ۲، مردم قدرشناس ایران اسلامی از سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح سپاسگزاری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب