دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آذرباد: امتیاز بازی با استقلال برای ما اهمیت دارد/ شکست خانگی برابر آلومینیوم درس عبرتی شد

آذرباد: امتیاز بازی با استقلال برای ما اهمیت دارد  شکست خانگی برابر آلومینیوم درس عبرتی شد
هافبک تیم ذوب‌آهن گفت: بازی با استقلال برای ما خیلی اهمیت دارد و حداکثر سعی خود را می‌کنیم تا با امتیاز از تهران به اصفهان بازگردیم.
کد خبر : 936163

محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره شرایط تیم ذوب‌آهن و دیدار با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما در دو بازی آخر خود نتایج خوبی نگرفت و باید بپذیریم که بازنده شدیم. الان تمام تمرکز خود را بر این گذاشته‌ایم که در بازی با استقلال نتیجه قابل قبولی بگیریم و دست پر از تهران به اصفهان بازگردیم. چیزی که فوتبال را زیبا و جذاب کرده غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است، ما سال قبل در تبریز به تراکتور ۴ گل زدیم. شاید در باور کسی نمی‌گنجید، اما ما این مهم را انجام دادیم.  

وی ادامه داد: پیش از این هم گفته بودم که در بازی با آلومینیوم اراک در یکسری جا‌ها بی مسئولیت بودیم و ۴ گل خوردیم. آن شکست گذشته و در ۱۰ روز اخیر خیلی خوب تمرین کردیم. تجربه‌ای که از شکست قبلی داشتیم باید برای ما درس عبرتی باشد تا بتوانیم نتیجه خوبی در تهران بگیریم. امیدواریم و روبه جلو هستیم. همه اقدامات لازم را به درستی دنبال می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه بسیار خوبی بگیریم.  

هافبک تیم ذوب‌آهن در مورد اهداف این باشگاه در فصل جاری گفت: باید بازی به بازی پیش برویم. در فوتبال ایران نشان نمی‌دهد که در آینده چه خواهد شد و اتفاقاتی می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیستند. برنده و بازنده بودن قابل حدس زدن نیست. همه تیم‌ها برای کسب بهترین نتیجه به زمین می‌روند. در بازی‌هایی که همه فکر می‌کردند باخت یا مساوی برای ذوب‌آهن باشد برنده از زمین بیرون آمدیم، در مقابل بازی‌هایی بوده که همه فکر می‌کردند برنده شویم ولی بازنده شدیم یا مساوی کردیم. بازی به بازی جلو خواهیم رفت، چون زود است درباره اهداف یک باشگاه صحبت کنیم. روند تیم با کسب نتیجه در چند بازی آینده بهتر می‌شود و به بالای جدول نزدیک می‌شویم، خیلی تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل همانند فصل گذشته جایگاه خوبی به دست آوریم.  

آذرباد در مورد اینکه استقلال با سرمربی موقت شرایط پایداری ندارد، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس در بدترین شرایط تیم‌های خطرناک و آماده‌ای هستند. بازی بسیار سختی با این تیم داریم، چون همیشه مدعی قهرمانی است. ما باید به شرایط خودمان نگاه کنیم و اینکه بدون اشتباه و با حداکثر تمرکز برابر این حریف بزرگ بازی کنیم. خیلی این بازی برای ذوب‌آهن اهمیت دارد، حداکثر سعی خود را می‌کنیم تا بتوانیم یک بازی تماشاگرپسندی ارائه کنیم و در نهایت هم با امتیاز از زمین بیرون آییم.  

وی یادآور شد: در ۷ هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته در ۶ بازی خارج از اصفهان بازی کردیم و نتوانستیم در خانه میزبانی کنیم،‌ ای کاش در هفته هفتم با آلومینیوم هم در خارج از خانه بازی می‌کردیم. با پرسپولیس در اراک؛ با هوادار در مشهد، در خرم آباد و تبریز با خیبر و تراکتور بازی کردیم، دربی اصفهان هم که میزبان بودیم هواداران سپاهان بیشتر بودند و در هفته ششم هم در اهواز با فولاد بازی کردیم. هواداران ما سنگ تمام گذاشتند و در همه حال حامی ما بودند. باید با کسب نتایج خوب جوابگوی محبت آنها باشیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب