دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

موفقیت چشمگیر عوامل «خانه ایده» در مسابقات تکنوفست ترکیه

موفقیت چشمگیر عوامل «خانه ایده» در مسابقات تکنوفست ترکیه
تیم خانه ایده از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات تکنوفست ترکیه موفق به کسب چهار جایزه شدند.
کد خبر : 936145

به گزارش خبرگزاری آنا،  تیم خانه ایده از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر کسب سه نقره و یک برنز در هفتمین مسابقات بین المللی اختراعات تکنوفست ترکیه موفق به کسب چهار جایزه ویژه فدراسیون اختراعات اروپا شد.

تیم خانه ایده با ارائه ۵ محصول پرورش هوشمند عقرب، صندلی هوشمند مشاغل سخت، نرم افزار کنترل سلامت، اتاق کنترل هیجانات و دستگاه فیزیوتراپی هوشمند ویژه ورزشکاران در این مسابقات شرکت کرده بود. 

محمد رضا ریاحی مدیرعامل شرکت «خانه ایده» با اشاره به مدال نقره دستگاه فیزیوتراپی هوشمند خانگی گفت: این دستگاه برای بهبود آسیب دیدگی ورزشی طراحی شده است و متنساب با آسیب دیدگی برنامه شخصی آن را ارائه و کنترول می‌کند. 

موفقیت چشمگیر عوامل «خانه ایده» در مسابقات تکنوفست ترکیه

ریاحی افزود: پروژه اتاق کنترل هیجانات موفق به کسب مدال نقره مسابقات شد. این اتاق با اعمال تغییرات فضای مناسب برای کم کردن استرس و کنترل هیجانات را فراهم می‌نماید. 
مدیرعامل شرکت خانه ایده در توضیح نرم افزار کنترل سلامت هوشمند گفت: این نرم افزار به همراه سخت افزار جانبی، میزان اشعه فرابنفش (UV) جهت سلامت پوست را اندازه گیری می‌کند و به شناسایی و کنترل هوشمند آسیب‌های آن می‌پردازد. همچنین این محصول با اندازه گیری آب بدن و جلوگیری از هیدراته شدن بدن، آب مورد نیاز بدن را مورد پایش انجام می‌دهد. 

وی افزود: تیم طراحی و ساخت نرم افزار کنترل سلامت موفق به کسب مدال نقره مسابقات شدند. 

موفقیت چشمگیر عوامل «خانه ایده» در مسابقات تکنوفست ترکیه

محمد رضا ریاحی به اشاره به کسب مدال برنز مسابقات تکنوسفت ترکیه گفت: صندلی هوشمند مشاغل سخت با پایش میزان نشستن برای افرادی که نشستن طولانی مدت دارند و شناسایی صدمات وارد شده، هشدار‌های لازم را برای ارگونومی نشستن می‌دهد و با ارائه برنامه منظم هفتگی و پیشنهاد حرکات اصلاحی به اشخاص باعث افزایش راندمان آنان می‌شود.
مسابقات بین المللی تکنوفست ترکیه بزرگترین جشنواره فضا، هوانوردی و فناوری جهان (تکنوفست) است که به همت بنیاد تیم فناوری (T۳) و وزارت صنعت و فناوری در آدانای ترکیه برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۳۰ کشور از جمله آلمان، فرانسه، اسپانیا، کره جنوبی، روسیه، چین، پرتقال، رومانی، در ۴۶ بخش اصلی و ۱۱۷ زیر مجموعه برگزار می‌شود و در مجموع ۳۰ میلیون دلار جوایز نقدی و بیش از ۵۵ میلیون دلار تجهیزات به برندگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب