دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سوده نجفی در شورای شهر:

سند طرح جامع حمل و نقل و ترافیک نیازمند بازنگری است

سند طرح جامع حمل و نقل و ترافیک نیازمند بازنگری است
عضو هیئت رئیسه شورای شهر در جلسه با رئیس پلیس راهور فراجا گفت: سند طرح جامع حمل و نقل و ترافیک نیازمند بازنگری و ابلاغ مجدد است.
کد خبر : 936127

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورا بعد از استماع گزارش رئیس پلیس راهور فراجا ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک به عوامل پلیس عنوان کرد: یکی از مشکلات شهر تهران که در ۶ ماهه دوم سال شاهد آن هستیم پدیده وارونگی هوا و آلودگی هوا است که یکی از دلایل این موضوع موتور سیکلت‌ها هستند. بر اساس آمار حدود ۵ میلیون موتور سیکلت در شهر تهران در حال تردد هستند که تنها ۱۰ درصد از این وسایل دارای معاینه فنی هستند. لذا پلیس راهور باید با همکاری شهرداری نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران افزود: حضور موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روها و ایجاد سد معبر به یک مسئله تبدیل شده است و عبور و مرور را برای شهروندان با مشکل مواجه کرده است.

سوده نجفی با بیان اینکه تهران نیازمند یک برنامه جامع ترافیک است گفت: سند طرح جامع حمل و نقل و ترافیک نیازمند بازنگری و ابلاغ مجدد است. طرح محدوده‌های ترافیک بیش از ۴ دهه است که قدمت دارد و باید به‌روزرسانی شود. همچنین مدیریت سفرهای خروجی از تهران در ایام خاص و تعطیلات نیازمند برنامه‌ریزی است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد پلیس راهور برنامه خود را برای ترافیک شهر تهران و نیازهای موجود را پیش از ارایه لایحه بودجه از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر تهران ارائه دهد تا بررسی و همکاری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب