دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1403 - 13:57
در راستای ایجاد دانشکده‌های موضوعی؛

دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد کرمانشاه راه‌اندازی شد

دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد کرمانشاه راه‌اندازی شد
معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از راه‌اندازی دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 935992

علی مهراس مهرابی معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از راه‌اندازی دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: راه‌اندازی و فعال شدن این دانشکده ز مدت‌ها پیش در دستور کار حوزه معاونت آموزشی و مهارتی و معاونت امور مدارس سمای واحد کرمانشاه قرار گرفت و با پیگیری‌ها منظم و تأمین امکانات مورد نیاز از ترم مهر جاری شاهد راه‌اندازی و فعالیت این دانشکده هستیم.

وی توضیح داد: دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی از دانشکدگان جدید دانشگاه آزاد اسلامی است که با رویکرد جدید این دانشگاه در چینش دانشکده‌ها به‌صورت موضوع محور آغاز به کار کرده و با تأمین هرم هیئت علمی لازم، تأمین امکانات فیزیکی، آموزشی، کتابخانه و کارگاهی با مکاتبات اداری مورد نیاز این دانشکده از ترم مهر امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه فعال شده و آغاز به کار کرده است.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه  بیان کرد: ریاست دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی واحد کرمانشاه به عهده مجید فرهیان و معاون وی نیز سوسن لایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب