دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پوستر فیلم کوتاه «جنگل» رونمایی شد

پوستر فیلم کوتاه «جنگل» رونمایی شد
فیلم کوتاه «جنگل» که برگرفته از کتاب «شکار شبانه» به نوشته صمد طاهری است، به کارگردانی محمدرضا مرادی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، در جشنواره فیلم کوتاه تهران اکران می‌شود.
کد خبر : 935970

به گزارش خبرگزاری آنا، فیلم کوتاه «جنگل» که برگرفته از کتاب «شکار شبانه» به نوشته صمد طاهری است و به بخش «کتاب و سینما» با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایران راه یافته است، اکنون پوستر این فیلم به مناسبت حضور در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران به طراحی محمدرضا مرادی رونمایی می‌شود.

«جنگل» را محمدرضا مرادی کارگردانی کرده است و محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی آن را برعهده گرفته و مجری طرح این فیلم کوتاه موسسه فرهنگی هنری صاد و محصول انجمن سینمای جوانان ایران است.

در خلاصه جنگل آمده است:رضا استکستانی به همراه برادر زاده اش برای شکار شهباز راهی جنگل می‌شوند. کودک نمی‌داند این شکار قرار است زندگی او را برای همیشه تغییر دهد.

بازیگران جنگل عبارتند از: لطف اله سیفی/آرسام اجاقلو /وهاب اسدی

عوامل این فیلم کوتاه: نویسندگان: محمدرضا مرادی_گلسا غفاری/ مدیرفیلمبردار: مجید یزدانی/ مدیر صدابردار: علی عدالت دوست / طراح صحنه و لباس: محمدرضا مرادی/ مدیر تولید: عطیه کاظمی/ صداگذار: امین شریفی/ تدوین: خشایار موحدیان/ جلوه‌های بصری: فائزه نظیری/ آهنگساز: مسعود سخاوت دوست/ عکاس: پویا صنوبری/ مدیر روابط عمومی: سروناز مظاهری.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب