دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 17:00

رضایت نامه عشوری صادر شد

با توافق دو باشگاه ذوب آهن و تراکتورسازی، رضایت نامه سینا عشوری از سوی باشگاه اصفهانی صادر شد و این بازیکن در فصل آینده می‌تواند با پیراهن سرخ پوشان تبریز به میدان برود
کد خبر : 93596

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، با نهایی شدن پروسه جذب محمد ابراهیمی از سوی تراکتورسازان، مسئولان این باشگاه تبریزی مذاکرات خود را برای حضور قطعی سینا عشوری در جمع سرخ پوشان را نیز شروع کردند.


پس از وعده‌ای که مصطفی آجورلو به هواداران تراکتور درباره دریافت رضایت‌نامه عشوری داده بود، نماینده باشگاه امروز با جلسه‌ای که در باشگاه ذوب‌آهن داشت توانست رضایت نهایی آن‌ها را جلب کند.


مصطفی آجرلو با تایید این خبر خطاب به هواداران تراکتورسازی گفت: «سلام هواداران عزیز، خوشحالم این خبر را به اطلاع شما برسانم که امروز با مساعدت و همکاری برادر عزیزم اقای سعید اذرى رضایت نامه اقاى سینا عشورى صادر شد. در چند روز آینده به امید خداوند پس از انجام مذاکرات با این بازیکن عزیز قرارداد بسته خواهد شد تا با اتحاد هواداران و مربیان و بازیکنان و مدیران تراکتور حرکت به سمت قهرمانی ایران را با قدرت ادامه دهیم.»


بدین ترتیب سینا عشوری در جمع سرخ پوشان تبریز ماندنی شد اما باید منتظر ماند و دید که قرارداد این بازیکن با تراکتورسازان برای چه مدت منعقد خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته