دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیام رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به‌مناسبت روز جهانی استاندارد؛

فضای آموزشی و پرورشی و تجهیزات با‌کیفیت و مطابق با استانداردها حق مردم است

فضای آموزشی و پرورشی و تجهیزات با‌کیفیت و مطابق با استانداردها حق مردم است
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس ‌سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی استاندارد پیامی ‌صادر کرد.
کد خبر : 935937

به گزارش خبرگزاری آنا، ‌معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس ‌سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی استاندارد پیامی ‌صادر کرد.

متن پیام حمیدرضا خان‌محمدی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه نقش اثرگذار استاندارد در دستیابی به اهداف و برنامه‌های کلان کشور در توسعه پایدار، رونق اقتصادی، تولید دانش‌محور و خودکفایی ملی بر کسی پوشیده نیست، به‌مناسبت روز جهانی استاندارد با استقرار دولت چهاردهم و در دوره تحولی سازمان نوسازی مدارس کشور به‌عنوان مرجع پیشران ساخت و تجهیز فضا‌های آموزشی و پرورشی همگام با نظارت بر کیفیت کالا‌ها و تجهیزات موردنیاز به‌کار رفته در فضاها، با مبنا قراردادن سیاست‌های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، سند زیرنظام فضا و تجهیزات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تلاش می‌نماید تا نقش موثری را در ساخت فضا‌ها و توزیع تجهیزات در سطح مناطق کشور با تاکید بر تهیه اقلام با‌کیفیت و استاندارد با بهره‌گیری از دانش روز و مشورت با نخبگان مراکز دانش‌بنیان، ایفا نماید.

بر این باوریم که فضای آموزشی و پرورشی و تجهیزات با‌کیفیت و مطابق با استاندارد‌ها حق مردم است و رعایت الزامات استاندارد تکلیف اساسی ما است. به امید آنکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌های خانواده بزرگ نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور موجبات رضایت‌مندی ذی‌نفعان و آسایش و آرامش فرزندان عزیز ایران را فراهم آورد.

بیست‌و‌سوم مهرماه روز جهانی استاندارد، فرصتی مغتنم برای یادآوری و درک اهمیت جایگاه فعالان پرتلاش و توانمند عرصه استانداردسازی کشور است. این روز را به خانواده بزرگ مدرسه‌سازی ایران عزیز به‌ویژه به همکاران گرانقدر در حوزه فنی و تجهیزات سازمان که تلاش‌های ارزنده و بی‌بدیل شان همواره نویدبخش شکوفایی و پیشرفت‌های علمی پژوهشی کشور در حوزه استاندارد و کیفیت است، تبریک عرض می‌نمایم.

تندرستی و توفیق روز‌افزون همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب