دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانش‌آموزان زیربنای جامعه هستند

دانش‌آموزان زیربنای جامعه هستند
امام جمعه شیروان گفت: بهترین و اساسی‌ترین فعالیت‌ها در جامعه کار با دانش‌آموزان است؛ چراکه آنها زیربنای جامعه هستند.
کد خبر : 935936

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام جواد غلامی امام جمعه شیروان در دیدار ابراهیم رئوفی سرپرست اداره کل امور مدارس سمای شیروان با تأکید بر ضرورت اهمیت حوزه تربیت و آموزش اظهار کرد: بهترین و اساسی‌ترین فعالیت‌ها در جامعه کار با دانش‌آموزان است، چراکه زیربنای جامعه دانش‌آموزان هستند.

وی عنوان کرد: تربیت باید در همه زمینه‌ها صورت بگیرد، رشد کند و جسم و روح باهم قوی شود، اگر آموزش علمی به تنهایی صورت بگیرد خسارت بزرگی به جامعه آموزش و پرورش وارد می‌شود، آموزش و پرورش در کنار هم‌معنا و مفهوم می‌گیرد و پرورش دانش‌آموز وجوه مختلف ازجمله آموزش دارد.

امام جمعه شیروان ابراز امیدواری کرد که مرکز آموزشی و فرهنگی سما شیروان کماکان در فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی پیشتاز باشد.

سمای شیروان مجموعه‌ای با راندمان بالای کاری

سرپرست اداره کل امور مدارس سمای واحد شیروان نیز خطاب به امام جمعه شیروان گفت: هدف از این دیدار کسب رهنمود از شما پیرامون پیشرفت فعالیت‌ها بوده و انتظار داریم کماکان از حمایت و پشتیبانی شما در پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برخوردار باشیم.

ابراهیم رئوفی، سمای شیروان را مجموعه‌ای کاملاً منسجم و با راندمان بالای کاری توصیف کرد و افزود: با تیمی که در سما مشغول فعالیت هستند، می‌توانیم در کشور و استان افتخارات زیادی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب