دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سمیعی:تا ۲-۳ روز آتی سرمربی استقلال معرفی می‌شود/ مشکل حسینی را برطرف می‌کنیم/ در دبی با النصر بازی خواهیم کرد+فیلم

سمیعی:تا ۲-۳ روز آتی سرمربی استقلال معرفی می‌شود  مشکل حسینی را برطرف می‌کنیم  در دبی با النصر بازی خواهیم کرد+فیلم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:تا ۲-۳ روز آینده سرمربی استقلال را معرفی می‌کنیم.
کد خبر : 935877

به گزارش خبرگزاری آنا، فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی در این تیم عنوان کرد:مذاکرات با سایر گزینه ها ادامه دارد.گزینه ای که با سقف بودجه همخوانی داشته باشد را انتخاب می کنیم.

وی افزود: به عنوان هوادار در استقلال حضور دارم، کاسبکاران و دلالانی که دستشان از باشگاه قطع شده مشخص هستند.

مدیرعامل آبی ها در خصوص اینکه فکر نمی کند پیش از فصل باید در مورد نکونام تصمیم گیری می کردند، گفت: اگر به اول فصل برگردم باز هم نکونام را انتخاب می کنم.

وی در خصوص اینکه اسامی سرمربیان کاندیدا چطور رسانه ای می شود، تاکید کرد: اکثر اسامی مربیان توسط مدیر برنامه های ایرانی به رسانه ها داده می شود. آنهایی که فکر می کنند مربی خارجی نمی آوریم توهم توطئه دارند.

سمیعی در خصوص حضور پیشکسوتان استقلال در این باشگاه در چند روز گذشته گفت:باشگاه استقلال خانه پیشکسوتان است و نظرات آنها را جویا می شویم.اتفاقا آنها از من خواستند کارهایی را که انجام دادیم به مردم و هواداران منتقل کنیم. اما در مورد کارهایمان سکوت کردیم تا تنش در باشگاه و تیم ایجاد نشود.

وی در مورد عدم حضور مربیان در استقلال و دلایل آن گفت: من می خواستم به حرف هواداران جامه عمل بپوشانم و می خواستم سرعتر این مربی را وارد ایران کنم آن هم با ویزای فرودگاهی.در خصوص پل لگوئن اگر با کار تاخیر می دادم شاید او سرمربی استقلال می شد ولی چون خیلی سریع کارهای او را پیش بردم آن اتفاق رخ داد.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی استقلال چه زمانی معرفی می شود عنوان کرد: تا 2-3 روز آینده سرمربی استقلال را معرفی می کنیم.الان در مرحله انتخاب هستیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص ناراحتی سید حسین حسینی ای وضعیت قراردادش گفت: قرارداد امسال حسینی عددش مشخص و قانونی است، ما به او اعلام کردیم قرارداد را نمی توانیم تغییر بدهیم، همین الان پرونده 2-3 مدیرعامل باشگاه استقلال که قراردادهای قبلی را تغییر دادند در دادسرا است اما به دنبال راهکار هستیم که رضایت خاطر حسینی جلب شود.او پسر استقلال است و کارش را انجام می دهیم.

سمیعی در خصوص محل بازی استقلال و النصر نیز گفت: ما قطر یا امارات را برای برگزاری بازی انتخاب کرده ایم اما به احتمال فراوان در دبی با النصر بازی می کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب