دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1403 - 15:26

آمادگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای همکاری با جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع)

آمادگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای همکاری با جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع)
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای همکاری با جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) اعلام آمادگی کرد.
کد خبر : 935865

به گزارش خبرنگار آنا، مصطفی زارع‌زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در حاشیه نشست دبیر تخصصی جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) با کمیسیون فرهنگی شورای شهر با اعلام آمادگی این سازمان برای همکاری با این جشنواره اظهار کرد: جشنواره شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) فرصتی بی‌نظیر برای تقویت فرهنگ و هنر اسلامی در استان یزد است. این جشنواره می‌تواند به غنای فرهنگی یزد کمک کند و زمینه‌ساز ارتقای سطح هنر‌های اسلامی در این دیار تاریخی باشد.

وی به ضرورت حمایت همه نهاد‌های شهری و فرهنگی در راستای برگزاری هرچه بهتر این رویداد بزرگ فرهنگی اشاره کرد و گفت: همکاری نهاد‌های مختلف ازجمله شورای شهر و سازمان‌های فرهنگی می‌تواند در جذب مخاطبان و برگزاری پرشور این جشنواره مؤثر باشد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تأکید کرد: این جشنواره نه تنها به معرفی شعر و مدیحه‌سرایی پرداخته؛ بلکه بستری مناسب را برای بیان ارادت مردم یزد به اهل بیت، به‌ویژه امام حسین (ع)، فراهم خواهد کرد.  انتظار می‌رود هنرمندان و شاعران از نقاط مختلف کشور در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را به نمایش بگذارند.

زارع‌زاده گفت: جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر ارتقای سطح فرهنگی، می‌تواند دستاورد‌های اجتماعی مثبتی به دنبال داشته باشد و به تقویت روحیه جوانان در راستای ارزش‌های اسلامی و انسانی کمک کند. 

وی بیان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد همه توان خود را برای ارائه حمایت‌های لازم به دبیرخانه جشنواره به کار خواهد بست تا این رویداد به یکی از موفق‌ترین جشنواره‌های فرهنگی تبدیل شود و بتواند در زمینه ترویج فرهنگ و هنر اسلامی در جامعه مؤثر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب