دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1403 - 14:51

نقش کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد در اعتلای جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع)

نقش کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد در اعتلای جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع)
دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام گفت: کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد می‌تواند با ارائه حمایت‌های لازم به دبیرخانه این جشنواره در برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی تأثیرگذار باشد.
کد خبر : 935858

به گزارش خبرنگار آنا، غلامعلی مدیح دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) در جمع اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر که در محل شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی همراه با مدیحه‌سرایی در یزد حسینیه ایران بیانگر ارادت مردم به اهل بیت به‌ویژه امام حسین(ع) است که همت و تلاش همه نهادها و شورای شهر را برای تحقق اهداف آن می‌طلبد. کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد می‌تواند با ارائه حمایت‌های لازم به دبیرخانه این جشنواره در برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی تأثیرگذار باشد.

وی با تشریح فعالیت‌های دبیرخانه در پنج بخش عنوان کرد: معرفی جشنواره و جایگاه آن، فعالیت‌های انجام‌شده از ابتدای سال، چشم‌انداز پیش‌بینی‌شده برای جشنواره درخواست‌ها و مطالبات از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و تأثیرات اجتماعی و فرهنگی این رویداد بر سبک زندگی الهی و اسلامی به‌ویژه برای قشر جوان که مهم و آینده‌ساز است.

در ادامه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با ابراز خرسندی از برگزاری چنین رویدادی بر تلاش اعضا برای تحقق اهداف آن تأکید کردند.

به گزارش آنا، این نشست نشان‌دهنده عزم جدی شورای شهر یزد برای حمایت از رویدادهای فرهنگی و هنری است که می‌تواند پل ارتباطی میان هنرمندان و جامعه باشد و در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی نقش بسزایی ایفا کند.

 جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب