دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 16:25

تمایل فدراسیون برای ماندن تیم نفت در تهران/ پیشنهاد 22 میلیاردی انزلی‌چی‌ها برای خرید نفت

دبیر کل فدراسیون فوتبال با بازیکنان معترض نفت تهران دیدار کرد و به آنان قول داد که هر چه زودتر تکلیف این باشگاه را مشخص کند.
کد خبر : 93569

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، روز گذشته تعدادی از بازیکنان نفت‌تهران که با این تیم قرارداد دارند، تهدید کرده بودند که در صورت مشخص نشدن وضعیت‌شان به وزارت نفت خواهند رفت تا نسبت به این مسئله اعتراض کنند.


این عده از بازیکنان نفت امروز این کار را انجام دادند و با حضور مقابل ساختمان شرکت نفت خواهان روشن شدن وضعیت خود شدند. پس از اعتراض اعضای باشگاه نفت تهران نسبت به وضعیت بلاتکلیف این باشگاه و تجمع‌شان برابر وزارت نفت، برخی از بازیکنان و کادر اجرایی نفت امروز (دوشنبه) جلسه‌ای 50 دقیقه‌ای در دفتر علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال داشتند و قرار شد که مسئله‌ی باشگاه نفت در جلسه‌ی بعدی هیات رییسه فدراسیون مطرح شود. در نشست امروز به نمایندگی از بازیکنان نفت حمدی نژاد و عزتی صحبت کردند.تیم نفت تهران فصل گذشته مشکلات مالی بسیار زیادی داشت و هیچ یک از بازیکنان نتوانستند مطالباتشان را دریافت کنند. در این فصل مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند تا این تیم را واگذار کنند که طبق شنیده‌ها دو خریدار از تهران و ملوان بندر انزلی خواهان خرید امتیاز این باشگاه هستند.


در حالی که باشگاه ملوان بندرانزلی قیمت پیشنهادی را برای این تیم 22 میلیارد در نظر گرفته است که دو میلیارد آن به صورت نقدی و مابقی آن به صورت قسطی است فدراسیون فوتبال تمایل دارد این تیم در تهران بماند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب