دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1403 - 12:19
در شورای دانشگاه آزاد مازندران؛

نادی: امروز کلاس درس خاکریز نخست جبهه انقلاب است

نادی: امروز کلاس درس خاکریز نخست جبهه انقلاب است
معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کلاس درس را خاکریز نخست جبهه انقلاب دانست و گفت: توجه به تحولات اجتماعی و گسترش فضای انقلابی و تبیین وقایع اخیر در کلاس درس حائز اهمیت است.
کد خبر : 935551

به گزارش خبرنگار آنا از ساری، محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در شورای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با تاکید بر تبیین وقایع اخیر به‌خصوص جمعه نصر برای دانشجویان عنوان کرد: توجه به تحولات اجتماعی و گسترش فضای انقلابی و تبیین وقایع اخیر در کلاس درس حائز اهمیت است؛ بنابراین نباید اجازه داد حکمرانی فضای انقلابی دانشگاه به دست آدم‌های غیر انقلابی بیفتد.

نادی خیزش جدید علمی با تامل بیشتر را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه امروز کلاس درس خاکریز نخست جبهه انقلاب است، گفت: اکنون با جریان شبکه‌ای و تیمی باید خالق دانش باشیم و اهداف دانشگاه را همراه با سه محور خیزش جدید علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه پیش ببریم که همه مسئولان، اعضای هیئت علمی و کارکنان باید به آن بپردازند.

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی شکل‌گیری جریان‌های تحولی همراه با تحول نظام آموزشی مازندران در کنار بهره‌گیری از دانش هوش مصنوعی در جهت تولید علم و خلق دانش همراه با ایجاد فضای مناسب برای بهبود وضعیت دانشگاه را از اهداف این نشست عنوان کرد و گفت: با تشکیل اتحادیه استان‌های شمالی می‌توان از ظرفیت‌های اقلیمی و منابع دریایی در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه در جهت حل مسئله و رفع موانع و مشکلات گام‌های مثبت برداشت.

نادی با اشاره به شعار بودجه امسال که بهره وری از منابع انسانی را به همراه خواهد داشت، عنوان کرد: باید ظرفیت‌های استان را با دانش و عقلانیت ترکیب کرد تا به ثروت رسید و این مهم همراه با فرهنگ سازمانی و همدلی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب