دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هدیه رهبر انقلاب به سفیر ایران در لبنان

هدیه رهبر انقلاب به سفیر ایران در لبنان
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی از سفیر ایران در لبنان که در پی جراحت وارده از انفجار پیجرها در بیمارستانی در تهران بستری است، عیادت و هدیه حضرت آیت الله خامنه ای را به وی تقدیم کرد.
کد خبر : 935518

به گزارش خبرگزاری آنا، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، در صفحه شخصی خود در پیام رسان ایکس نوشت: عیادت حجت‌الاسلام و المسلمین قمی نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ارسال پیام احوالپرسی و محبت معظم‌له باعث افتخار اینجانب شد.

وی در ادامه آورده است: همچنین ارسال هدایای ایشان که ۲ انگشتر عقیق متبرک به دعای خیرشان برای من و همسرم است، ما را بسیار سرافراز کرد. در این دیدار حجت‌الاسلام محمدی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس و جمعی از دوستان و همکاران وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند.

سفیر ایران در پایان نوشت: از خداوند متعال سلامتی وجود پربرکت رهبری معظم انقلاب را مسالت می‌نماییم. جان ما فدای راه اسلام و انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه به رهبری الهی حضرت آیت‌الله امام ‎خامنه‌ای (مدظله العالی).

عصر روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ هزاران دستگاه‌ ارتباطی یا اصطلاحا «پیجر» در دست تعدادی از نیروهای واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله منفجر شدند که بر اثر آن تعدادی از اعضای حزب‌الله شهید و جمع زیادی نیز مجروح و زخمی شدند.

یکی از این پیجرها در مجاورت سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان منفجر و منجر به وارد آمدن جراحاتی به وی شد.

مجبتی امانی پس از این حادثه به کشور انتقال داده شد و تحت درمان قرار گرفت. حال سفیر ایران در حال حاضر خوب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب