دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1403 - 15:27

آمادگی شهرداری رشت برای مشارکت با دانشگاه آزاد در امور فرهنگی و ورزشی

آمادگی شهرداری رشت برای مشارکت با دانشگاه آزاد در امور فرهنگی و ورزشی
عضو شورای اسلامی شهر رشت از آمادگی شهرداری رشت برای رفع مشکلات و مشارکت در امور فرهنگی و ورزشی با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 935509

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی کلانشهر رشت به همراه  سیدمهدی طبایی شهردار منطقه ۵ رشت با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دیدار کردند.

در این دیدار مجتبی ملکی چوبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در محدوده شهرداری منطقه ۵ رشت، خواستار توجه این شهرداری به رفع مشکلات دانشگاه در محدوده شهری این شهرداری شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که دانشجویان با آن مواجه هستند مشکل کمبود فضا برای پارک خودرو است. پارک خودرو در کوچه‌های مجاور دانشگاه مشکلاتی را برای تردد مردم منطقه به وجود آورده که باید در اسرع وقت برای این مسئله چاره‌ای اندیشید که یکی از راه‌های رفع این مشکل ایجاد پارکینگ عمومی در اطراف دانشگاه است.

ملکی چوبری با تشکر از پشتیبانی‌های شهردار منطقه ۵ در خصوص پیگیری روشنایی معابر منطقه اطراف دانشگاه، افزود: قبلا دانشجویان به‌خصوص دانشجویان دختر هنگام تاریکی هوا و نبودن روشنایی در معابر تردد با مشکل مواجه می‌شدند که در حال حاضر قسمت اعظم کمبود نور معابر توسط شهرداری منطقه، برطرف شده است.

سیدشمس شفیعی رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی کلانشهر رشت هم با اعلام همکاری شورای شهر رشت برای رفع مشکلات شهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و مشارکت در امور فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت با دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که اقدام لازم از سوی شهرداری رشت به عمل آید.

مقرر شد علاوه بر بازسازی و مرمت پیاده روی اطراف دانشگاه به دلیل قدمت، نسبت به ایجاد پیست دوچرخه سواری و پیاده روی سلامت از محل ۲۰ متری سپیدرود بلوار لاکان تا در ورودی دانشگاه اقدام لازم توسط شهرداری منطقه ۵ به عمل آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب