دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1403 - 13:51
امام جمعه زابل:

مسئولان مدارس سعادت مسائل تربیتی را بیشتر مد نظر قرار دهند

مسئولان مدارس سعادت مسائل تربیتی را بیشتر مد نظر قرار دهند
امام جمعه شهر زابل راه‌اندازی مدارس سعادت در کشور و به‌خصوص سیستان را مبارک دانست و گفت: در این مدارس غیر از مسائل علمی و آموزشی ابعاد تربیتی را هم باید مد نظر قرار دهیم.
کد خبر : 935492

به گزارش خبرنگار آنا از زابل، مسئول راه‌اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی سعادت دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی زابل و مسئواین مدارس سمای زابل با امام جمعه شهر زابل دیدار کردند.

امام جمعه شهر زابل در این دیدار به جنایات رژیم صهیونسیتی در این روز‌ها اشاره کرد و گفت: اگر ما در زمان امامان معصوم (علیه السلام) نبودیم در عصری زندگی می‌کنیم که شجاع‌ترین رهبر دنیا کشور ما را در این پیچ‌های تاریخی هدایت می‌کند.

حجت‌الاسلام مجید پوراندخت، اتفاق تاسیس مدارس سعادت در کل کشور و مخصوصاً سیستان را مبارک دانست و افزود: در این مدارس غیر از مسائل علمی و آموزشی ابعاد تربیتی را هم باید مد نظر قرار دهیم.

وی با اشاره به جنگ نرم و شناختی دشمن علیه جوانان ایرانی در این عصر بیان کرد: هر کدام از این دانش آموزان می‌توانند در آینده جامعه‌ای را نجات دهند.

پوراندخت، یکی از ابزار‌های سنجش عملکرد مدارس را رضایتمندی خانواده‌ها را عنوان و خاطرنشان کرد: پس از گذشت سه سال از تاسیس دبیرستان علوم و معارف اسلامی سعادت در زابل امروز شاهد استقبال گسترده خانواده‌ها از ثبت نام در این دبیرستان با توجه به عملکرد مثبت تربیتی این مدرسه هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب